2014. január 2., csütörtök

Információk!

Sziasztok!
Először is szeretnék Mindenkinek Boldog új évet kívánni, valamint, szeretném megköszönni Nektek, hogy velem voltatok a második évadban is. Köszönöm! Nélkületek ez a blog nem tartana itt, ahol. És gondolkoztam, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon, nagyon és nagyon sokat. A döntésemet kicsit lejjebb megtaláljátok. Előtte pár statisztika és hasonlók :) 


:D




A döntésem pedig: A blogot folytatom, tehát megírom a 3. évadot is. De előtte történik egy kis változás: Design váltás és új menüpontok. 
Kezdés : 2014. január 31. !
Hatalmas ölelés, Xx
Cher Brooks

2 megjegyzés:

  1. Kedves Cher!
    Először is nagyon örülök hogy lesz 3. kótet mert ez egy nagyon izgalmas blog, és ilyet, vagy hasonlót még nem találtam sehol*-*
    Másodszor pedig: a sztoridra tegnap este találtam rá egy kritika blogban, ahol egy versenyen, azt hiszem a 2. helyezés lett. Gondoltam, ha ilyen sok blog közül a dobogón van akkor tutira jó sztori. Hát eklezdtem olvasni, és úgy kb. a 10. résznél elkönyveltem egy sablon történetnek... Aztán van egy olyan rész hogy (ha jól emlékszem) Louis' letter. A címe maga, megfogott így belekezdtem abba bejegyzés. Tetszett. Utána tovább mentem a következőre, aztán következőre, aztán az az utánira...Úgy hiszem tudomd mi lett a vége :D
    Visszatérve a historiádra valami fantasztikus*-* Imádom ezt a Niall-Harry fordulatokat, és hogy nem kapunk egyből választ a kérdésekre. Pedig kaphatnánk...Őszintén, nekem Vher most nagyon felkavarta dolgokat...Abból az elöző részre, mikor csókolóztak az jött le, hogy a főszereplő nem akar Niallel együtt lenni...Akkor most amikor Cher és Niall egyútt voltak akkor most Niall helyett a göndörkét képzelte?o.O Na meg ha befejezted volna a blogodat, akkor felkerestelnélek, majd kihúznám belőled a 3. kötetet... ._.
    Amúgy meg elképesztően sokat fejlődtél azóta a bizonyos első rész óta*-*tengernyit*-* Nem gondoltam hogy egy olyan író mint te, ki még a szárnyait bontogatja, (azt hiszem) egy év alatt milyen sokat változott a megfogalmazásod, figyelsz a helyesírási hibákra és nem raksz bele olyan szavakat mint 'kellesz' amit úgy kéne használni hogy 'kell' ( bizony, vannak ilyen emberek )
    Imádom a sooook fantasztikus hasonlatot*-* Ahogyan az ótleteidet *-* Biztos vagyok benne hogy a kihagyott részeimnél egy kicsit több történt mint hogy Zayn-nel meg Niall-lel járt, mint hogy a családja meg Lily elutazott. Etek is mind csodás ötletek és szintén immmádom, hogy előre köetkeztettél. Sajnos, ez sok mindenhol kihagyandó, s emiatt nem lesz olyan izgalmas, átélveszhető a blogjuk. De a tied! Hát arról ne is beszéljünk....nincs más szó rá mint a tökéletes *-* rövid, de sokat mondó kis szócska, nem igaz?:D
    Naaagyooooon várom hogy mi fog történni az én pici írmanómmal ._. Remélem Hazzuska nem öli meg..az kész káosz lenne..úristen... Na mindegy ebbe inkább nem is gondolok bele.. ._. És ott van még Zayn, aki az árnyékban meglapulva várja szerelmét. Ez olyan cukii c: <3 Lehet érezni hogy tényleg szereti Chert, nem akarja ellopni senkitől. A tanácsából is lekövetkezthetető - úristen de hosszú szó.. - hogy Ő tényleg csak azt akarja hogy Cher boldog legyen :3 Igaz Harry a kedvencem, de én Zaynnek szrukolok :33
    u.i.: neked is B.U.É.K *-*
    Ölel, nusi.:3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Nusi!
      Te jó ég! tényleg. Ami azt jelenti, hogy most össze-vissza fogok hadoválni. El sem hiszem, amit mondasz. Nem tudod elképzelni, hogy mennyire megmosolyogtatott ez a kicsinek egyáltalán nem mondható üzeneted :')) Egyébként igen, azon a bizonyos éjszakán, Cher Niallt képzeli Hazza helyére, és ez okozza az az aprócska kis bonyodalmat :) De voaa, el se hiszem :) Nagy-nagyon köszönök mindent, minden szavadat, most nagyon boldog vagyok! És, hogy eláruljak egy kis dolgot... Jelenleg épp a Design átalakítás közepette írom eme sorokat, és... Csupán szeretném leszögezni, hogy hű maradok mind a történethez, mind pedig önmagamhoz. Tehát továbbra is folytatódnak a bonyodalmak, és a fordulatok :) Nem hiszem, hogy megöli, bár kitudja. Még bármi megtörténhet. :) Csupán tekintsd meg a modulsáv képeit :) Fűződnek a folytatáshoz!
      Utóiratként, még annyit, hogy köszönöm, hogy mindezt leírtad nekem!
      Ölel, <3333333333
      Cher Brooks

      Törlés