2012. június 17., vasárnap

Are you a couple?

Sziasztok!
Mindenek előtt szeretném megköszönni  a 15 r.olvasómat, és köszönöm az összes kommentet. Meg is hoztam a következő részt, amiben megintcsak pörögnek az események. 
Jó olvasást! xx



 Cher Brooks
Mikor beértünk a házba, még hosszan megöleltük egymást, de mikor beljebb értünk a nappaliba, megálltunk az ajtóban. Mind a négy srác nekem szegezte tekintetét. Kissé' kellemetlenül éreztem magamat, mert már 3 perce csak csendben néztünk egymásra. Majd mikor már egyre kínosabbá vált ez a csend , megszólaltam :
-Sziasztok srácok! - mosolyogtam,és próbáltam közvetlennek lenni. 
-Szia, Cher! ugye te vagy az? - kérdezte Liam. 
-igen, én vagyok. -válaszoltam, majd beljebb léptünk Harryvel, és leültünk a kanapéra. Mivel Mexico-ban vagyunk, nem lehet ,hogy ez a saját lakásuk, ezért megkérdeztem :
-ez a ház a tietek ? 
- nem, ezt a menedzserünk bérelte ki erre a napra. -ja, vagy úgy.- 
Majd elkezdtünk beszélgetni, ami hangos röhögésben végződött. Mikor már annyira nevettem, hogy a hasamat fogtam, Louis feltett, egy olyan kérdést, amire nem mertem..,vagyis nem tudtam, hogy mit válaszolhatnék. 
-Akkor ti most jártok? - mind a 4 szempár rám szegeződött, és gyorsan rápillantottam Harryre, amiből ő tudta ,hogy neki kell válaszolnia. :
-Igen. Legalábbis ÉN így gondolom.- hát, jó .,örülök ,hogy ezt mondta de most újból mindenki rám nézett. - 
-Igen, Harry én is így gondolom. -majd megcsillant az a féloldalas mosoly. Istenem...talán én ebbe a mosolyba szerettem bele. Beszélgettünk, még egy pár jelentéktelen dologról, és hogy holnap mikor indulunk vissza, majd felhívtam Lilyt, hogy pakoljon össze nekem is, és hogy ma nem alszok otthon. 
Mikor mindenki elvonult a szobájába, Harryvel ketten maradtunk a nappaliban. Felállt és felkapott az ölébe, majd mi is felmentünk a szobájába, és leültetett az ágyra. Még túl korainak gondoltam, hogy Olyat csináljunk, amit nem kéne elhamarkodni, így hát csak belekezdtünk egy igen szenvedélyes csókcsatába. Már nagyon álmos voltam, úgyhogy szétváltunk és a mellkasán hagyva fejem és kezem, elaludtam. 
Reggel, arra ébredtem föl , hogy Valaki simogatja az arcom. 
-Jó reggelt szépségem! -mondta rosszfiús mosollyal -biztos látta rajtam, hogy még nemigazán ébredtem föl ,így hát reggeli frissítő-ébresztőnek egy csókot nyomott az ajkaimra,én pedig viszonoztam neki. Kb. 9 órakkor keltünk, majd elkészültünk. Le mentünk a többiekhez, akik épp reggeliztek, Mi is csatlakoztunk hozzájuk ,majd Louis egy hülye hangon kezdett el beszélni :
 -Na mi történt az éjszakaaa Cherrrrr - az "r" betűt hosszan mondta-  ????
mindenki hangos nevetésben tört ki, mire Harry válaszolt:
-semmi közöd hozzá Lou cica, de ha tudni akarod, nem történt semmi olyan amire te gondolsz. 
A csapat újból nevetésben tört ki, majd felhívtam Lilyt, hogy a reptéren találkozunk. A srácok összeszedték magukat, majd mentünk a reptérre, ahol őket már hatalmas rajongói tábor várta. 



A reptéren találkoztunk Lilyvel, majd  a  srácok megkértek minket, hogy menjünk velük a magángépükön. Bele egyjeztünk ,és felszálltunk a gépre. Én és Harry egymás mellett ültünk, Lily és Zayn előttünk, Louis és Liam pedig előttük. Niall éppen evett. A gép már fölszállt, és egy 2 órás út állt előttünk.  
-Szóval most már hivatalosan is járunk.-fordult felém Harry., majd megcsókolt. Rövid csókocska volt , nem tartott tovább öt másodperc-nél.Sokat beszélgettünk még, és megegyeztünk, hogy az élő-showba eljönnek. Gyorsan el telt ez a 2 óra majd leszállt a gép. Mi maradtunk a végére, és még utoljára megöleltük egymást hosszasan. Mikor kiszálltunk mi is, még nagyobb tömeg, paparazzik és több stáb is kijött a fogadásukra. Fura lehetett ,hogy 2 lány is jött velük, de hát a médiának Még nem kell erről tudnia. Majd beszálltunk a kocsiba ami nekik volt odarendelve, és eljöttünk onnan. Hazahoztak engem és Lilyt. Ők nem jöttek be hozzánk, hanem csak elköszöntünk tőlük, Harryvel még gyorsan megpusziltuk egymást,majd bementünk a házba Li-vel. Li-gyorsan leültetett egy székre, és 'most azonnal mondj el mindent' fejet vágott. Értettem a célzást, és elmondtam neki mindent a tegnap estétől ma reggelig. Miután mindent átbeszéltünk, jött is a telefonhívás, hogy most azonnal menjek be a stúdióba mert 15 perc van kezdésig. Gyorsan átöltöztem , egy laza ruhába, hiszen most lesz a táncos válogatás, vagymi és a választásom egy rövidnadrágra és egy egyszerű pólóra esett, és a zöld Converse tornacipőmre. Lilyvel gyorsan megérkeztünk a stúdióba, bemelegítettem ,majd behívták egyszerre mind a 25 embert,akik még nem táncoltak, elhelyezkedtünk a színpadon. A szűri ugyanaz vlt mint, a múltkor  :Simon, Cheryl, és Danii. Beindult a zene ami most Lady Gaga- Telephone c. szám volt. Mindenki elkezdett táncolni (ugyan azt mindenki, de nem mondtam ,hogy meg kellett tanulni egy egyszerűbb koreográfiát.) és én teljesen beleéltem magamat, felszabadultan táncoltam. Majd vége lett a zenének, és kiment az aulába mindenkiki. Elmondták, hogy akinek sikerült a tánc és akivel a zsűri elégedett ,azt holnap délben értesítik telefonon. 
Boldogan bár izgulva a holnaptól, Lilyvel elindultunk hazafelé és kitaláltam, hogy előtte menjünk el a sétálni a parkba. Ám ekkor megláttunk valami olyat, amire nem számítottunk volna....Én nagyon nem.

5 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett! kövit gyorsan!!:P

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett. :) ♥ ügyes vagy :D

    VálaszTörlés
  3. nagyon tetszik ! gyorsan a következőtt!!!! :D

    VálaszTörlés
  4. Waaa már nagyon kíváncsi vagyok hogy mit/kit láttak. következőt minél hamarabb!! :))

    VálaszTörlés
  5. köszönöm a kommenteket, a következő részt Holnap estig felteszem! :))
    xx

    VálaszTörlés