2012. szeptember 8., szombat

Party Time !

Sziasztok!
Látván, hogy az előző rész nem annyira tetszett nektek, ezért megpróbáltam ezt a részt még izgalmasabbá és érdekesebbé tenni. Ami az órarendemet illeti, csak hetente tudok sajnos nektek részeket hozni. Azt viszont nem tudom melyik nap, de az biztos, hogy heti rendszerességgel. Nem utolsó sorban egy kérésem is lenne tőletek. Mindenki, aki Elolvasta a részt -és majd a további részeket is persze- kérném, hogy ha nem is kommentel, legalább szavazzon a rész alatt. A kommenteked illetvén pedig, nincs ellenőrző kód, szóval nem kell olyanokkal babrálni. :) Nagyon sokat jelent nekem minden egyes vélemény, kritika, akár egy szó is ! Na, de nem is beszélek többet, itt az új rész,  amihez Jó olvasást és izgalmakat kívánok !



Cher Brooks
Késő estig maradtunk Harryvel a parton, egészen addig amíg csak mi ketten maradtunk. Sokat hülyültünk a vízben, sőt még egyszer majdnem el is vesztettük egymást a habokban. Közben valami nem hagyott nyugodni. Az, hogy mit keresnek itt Ők ketten. Ugyanis, mint nemrég említettem, megláttunk délután a parton két, számunkra nem igen kedves nőszemélyt. Nicolet és a drága Perriet. Csak tudnám miért kerülnek ide. És miért pont Ide. 
 Eléggé elkalandozhattam, ugyanis Szerelmem már a szemem előtt integetett.
-Min gondolkozol ennyire ? - simított végig arcomon, majd fölkapott ölébe, s meg sem állt a partig. Csak úgy gázoltunk át a vízen, s közben kapaszkodtam Kedvesem nyakába, majd mikor kiértünk a partra, vagyis kiértünk volna a partra, Harry megbotlott valamiben,  s mindketten a homokba zuhantunk. 
- Jól vagy ? - kérdezte nevetve, de szemében mégis látszódott egy kis aggodalom. 
-Persze..azon kívül, hogy marhára fáj a seggem, semmi bajom. - mutattam az említett testrészemre, majd én is fölnevettem. Amint kimondtam, szemöldöke az egekbe szökött, majd pimaszul föl-le ugráltak homlokán. Ajkai mosolyra húzódtak, majd közelebb jött hozzám, s rám mászott, majd fölém hajolt. 
-Most...mit akarsz - kérdeztem tőle, s a végét már szinte suttogva mondtam, hiszen tényleg nem tudtam mire készül. 
Válasz nélkül jött egyre és egyre közelebb, majd ajkait lágyan  az enyémekre tapasztotta, s úgy kényeztette őket. Közben a hullámok sebesen csapkodták a partot, melynek a hangját mindig is nagyon szerettem. Óvatosan "följebb mászott" rajtam, egészen adig amíg felsőtestünk össze nem ért, majd így folytattuk a csókháborúnkat. 
-Akarlak - szólalt meg, bár én nem nagyon rajongtam az ötletéért. Épp ezért nem is válaszoltam, inkább csak "meghátráltam". Ezt ős is észrevette, ezért kezével megtámaszkodott  a homokban, majd kérdőn nézett rám. 
Ki akartam kerülni egy olyan helyzetet, hogy magyarázkodjunk, vagy ilyesmi, és pont jókor láttam meg, hogy 
-Nézd  ! - mutattam háta mögé - Most megy le a Nap ! - mondtam, s közben azon ügyeskedtem, hogy kikerüljek alóla. 
- Még sosem láttam ilyen szép Naplementét. - ölelt magához, s immár egymás mellett ülve nézhettük végig  a csodát, miközben magamban számolva a másodperceket, hogy mennyi idő múlva tér le a víz "alá" . 
- Ez csak azért ilyen szép, mert Veled lehetek itt. - adtam egy puszit szájára, majd ölébe másztam, amit ő úgy fogadott, hogy nyakamat kezdte csókolgatni, majd egyre följebb haladt. Mikor fülemhez ért, halkan fölsóhajtottam. Igen, úgy látszik ez a gyenge pontom, vagy mi. Reflexből oldalra fordítottam fejem, majd mélyen egymás szemébe néztünk. Szeme vágytól és szerelemtől csillogott , gondolom  viszont látta ő is ezeket enyéimben. Épp meg akartam csókolni, és már tényleg csak miliméterek hiányoztak, mikor egy telefoncsörgés zavart meg minket.
-Ez is mindig jókor jön !! - mérgelődött barátom, mialatt elhúzódtunk egymástól, majd fölálltam és elindultam a víz felé. Amíg ő telefonált, észre sem vettem, de már majdnemhogy a nyakamig ért a víz.  Épp visszafelé akartam menni, de megdöbbenve vettem észre, hogy Harry nincs a parton. Kezdtem volna lépni, de valami nem engedett, vagyis valaki. Egy kéz ragadta meg a bokámat, de itt már tudtam, hogy ki az. Vagyis reménykedtem, hogy Ő az, és nem valami cápa. Na jó, ezt csak viccnek szántam. 
Hirtelen a két két megragadott a kelletnél kicsit erősebben, majd lerántott a víz alá. Szerencsére még tudtam levegőt venni, majd szembefordított magával, és megcsókolt.  Nagyon jó érzés volt, a víz alatti csók, s persze ekkor már biztos voltam benne, hogy Harry az . 
Sajnos levegő hiányában föl kellett jönnünk a felszínre.
-Ez csodálatos volt- mondtam , levegőt kapkodva, mire szerelmem csak mosolygott. 
-Szerintem pedig Te voltál csodálatos.- kijelentésére éreztem, hogy elpirulok, s kicsit zavarba is jöttem, ezért fejemet elfordítottam , annyira, hogy ne lássa.
 -Imádom amikor ezt csinálod . 
-Mégis mit ? - nevettem 
-Ezt. - Bár tudtam, hogy mire céloz, imádtam húzni az agyát. Általában ilyenkor mindig én jövök ki "rosszul" ezekből a dolgokból,de sebaj. 
-Mit ezt ? - kérdeztem újra 
- Azt, mikor zavarban vagy. - Mondta ki végül. 
-Egyébként Liam hívott, hogy este elmehetnénk ünnepelni valahová. - tért át egy másik témára. 
-Ez jó ötlet, akkor induljunk ! - helyeseltem, majd a part felé versenyeztünk, hogy melyikünk ér ki hamarabb.
**************** 
Mikor hazaértünk, már mindenki "harci díszben" állt, és már csak nekünk kellett elkészülni. Először Harry támadta meg a fürdőszobát, s addig Danielle és Eleanor bejöttek és kiválasztották a ruhámat. 
Ami igazából egy testszínű ruha amin ezüstös "díszítés" volt és pánt nélküli. Foggalmam sincs, ki tette bele a bőröndömbe ezt  ruhát, sőt, azt sem tudom ,hogy van nekem ilyen ruhám. Mindegy...
Közben elmondtam a csajoknak, hogy megláttuk Nicole-t és Perrie-t a parton, és beszélgetünk még pár csajos dologól.  
Végre Harry is ki jött a fürdőből egy fehér rövid ujjú póló és egy sötétkék combközépig érő rövidnadrág kíséretében. Ami persze rajta volt. Hozzá a fehér Converse tornacipőjét.
Szó nélkül mentem be utána, ruháimat ledobtam, majd élveztem, ahogy a víz áztatja bőrömet. Jó lesett már, hogy lemoshatom a sós vizet a bőrömről. 
Kb. 10 percig tusoltam, majd mostam meg a hajam amit begöndörítettem, majd hagytam, hogy vállamra omoljon . Tettem föl egy alapsminket, majd mivel bulizni megyünk egy kicsit erősebben húztam ki szemem. 
Fölvettem a ruhát, majd egy hozzá illő fekete platformos cipőt, s kiléptem.
***************** 
Készülődésünk után azonnal elindultunk, s rátaláltunk egy helyi menő bárba, ami kívülről marha jól nézett ki, annak ellenére, hogy sötét volt. Igazából egy főutcában sétálgattunk, ahol nagy márkaboltok , árok és éttermek oltak és ott találtunk rá erre a helyre. Kívülről pálmafák díszítették és a bejárat tele volt ananásszal. Igen, ananásszal. Egymás tetejére állítva. 
Miután megtaláltuk a megfelelő helyet, leültünk,majd rendeltünk. Elősször csak Cola-t rendeltünk, majd jöttek az "ütősebb" italok. Közben persze dübörgött a zene ezerrel. Épp Rihannától a Where have you been- ment, mire fölpattantam és húztam magam után a csajokat is. 
Nagyon jó volt a hangulat, majd a zene végére kicsit lefáradtam, s leültem a pulthoz kérni valami italt. Nem is tudom, már mi volt e neve, de eléggé ütős volt és szép kék színe volt. Valami mentol, kókusz és Lime ízű volt, persze erősen lehetett benne érezni az alkoholt. Összesen két pohárral rendeltem belőle, de nem is gondoltam volna, hogy ennyire kiüt. 
Valahogyan visszavánszorogtam a többiekhez, majd leültem. Csak Zayn ült ott, de ahogy elnéztem nem éppen józan állapotban. 
Majd oldalra tévedt tekintetem é nem éppen kellemes látvány fogadott. Egy szőke hajú csaj nyomult, vagyis 'tapizta' Harryt, és tudom, hogy ha Harry nem éppen józan, akkor nem önszántából csinál Olyan dolgokat,de ezt nem állhattam meg én sem szó nélkül.  Ígyhát megindultam feléjük, majd ahogy a csaj majd a csajt azonnal arrébb löktem barátomtól. 
-Hé, mit csinálsz ? - kérdezte göndör barátom, majd visszahúzta a csajt magához. 
-Én mit csinálok ? Harry ! Nem ő a barátnőd ! - akadtam ki, majd egy erős kar elrántott tőlük, s vonszolt magával, egészen a mosdó ajtóig. Próbáltam kiszabadulni az idegen szorításából, sajnos sikertelenül. Jobban szemügyre véve az idegenemet, talán egy korombeli, de inkább 20 éves srác lehetett. 
A falhoz szorított, majd testét enyémnek szorította, s puszilgatni kezdte a mellkasomat. Lökdöstem , de nem engedett szorításán. Kiabáltam segítségért, meg hogy hagyjon békén, de reménytelenül. Keze közben megindult a combom felé, de ekkor egy srác, akit nevezhetek megmentőmnek, nekiment és "eldobta" a srácot tőlem.  Nem láttam ki lehetett az, de hallottam amit beszélt:
-Hagyd őt békén ! 
-Mert ha nem ? Ki vagy te ? - kérdezte az idegen. 
-Ne akard megtudni. - Ekkor kialakult egy kis verekedés, amiből a megmentőm jött ki jól szerencsére.
- Köszi, hogy ...- épp hálálkodni akartam volna neki, mikor megláttam az arcát...

3 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik ez a rész is! Kíváncsi vagyok ki az! Hamar a kövit. :)

    VálaszTörlés
  2. Szia.most talàltam rà a történetedre és nagyon tetszik.remélem hamar jön a folytatàs:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, mindig nagyon örülök az új látogatóknak, mint most neked is ! Remélem fog tetszeni a folytatás, és köszönöm ha benézel hozzám.
      Már ma föltettem a folytatást :)
      xx, Cher Lloyd :)

      Törlés