2013. január 12., szombat

This is the end... - Our's world like nobody one else

Sziasztok!

Íme az egyetlen, a leghosszabb, a legérzelmesebb, a legizgalmasabb; az utolsó. Igen, elérkezett az I. kötet vége, azaz a 49. fejezet.  Ehhez több képet csatoltam, sőt még zenével is fűszereztem, az izgalom fokozásáért. /Szerintem érdemes megnézni a dal magyar változatát, hogy értsétek miért ez kapcsolódik ehhez a részhez J-Ha valaki kéri, linkelem azt is!/
És akkor szeretném megragadni az alkalmat, hogy köszönetet mondjak ezért a sok hozzászólásért, nézettségért, véleményért és olvasóért. Köszönöm, hogy velem tartottatok 8 hónapon keresztül és követtétek nyomon a történetet. Remélem a II. kötetet is épp ilyen élményekben részesítitek majd, és továbbra is olvasóim maradtok/lesztek.
Említettem nemrégiben egy meglepetést is, amit ez után a rész után várhattok. Remélem az is elnyeri a tetszéseteket J És akkor egy körülbelül egy, vagy másfél hetes szünet várható a két kötet között. Hogy miért?  Több meglepetést is tervezek láncban, amivel villám gyorsan elüthető a szünet.
-Az első még titok.:)
-Egy teljes bejegyzés fog az összes újságcikkről szólni, amiben Harry és Cher kapcsolata bonyolódik a sajtón keresztül. Fűszer: Eleanor Calder, Niall Horan és Louis Tomlinson-Zayn Malik, Liam Payne és Danielle Peazer kapcsolata. Ill. a II. kötet előzményeibe is bepillantást nyerhettek…
-Továbbá tervezek egy versenyt, de erről majd később.
És akkor íme a várva várt rész, amihez várom minden kedves Olvasóm véleményét!

Ölel Titeket ; Cher Brooks, Harry Styles, Eleanor Calder, Louis Tomlinson, Perrie Edwards, Zayn Malik, Danielle Peazer, Liam Payne, és  Niall Horan. Továbbá az összes Szereplő, és Természetesen Én! <3


"Ott kezdődik, hogy ránézel. Egy pillanat elég ahhoz, hogy úgy gondold “aranyos”. Egy újabb pillantás elég ahhoz, hogy úgy érezd “bejön”. Egy perc elég ahhoz, hogy elkezd magad győzködni, hogy ez nem olyan…  Ez más, nem úgy érzel. Míg győzködöd magad, elkezdesz álmodozni róla. Míg álmodozol, teljesen belefeledkezel, és onnantól kezdve mindegy, hogy hol, hogyan látod, mindig érezni fogod a pillangókat a gyomrodban… És egy szó elég ahhoz, hogy mindezt összetörje. És te csak tovább győzködöd magad..."

Cher Brooks

Egyszer volt ilyen az életemben. Csupán egyetlen egyszer fordult velem elő. És ezt csakis Rá mondhatom el. Rá, aki megváltoztatta az életemet. Érdemes elgondolkozni… gondolkoznom, hogy vajon most hol lennék, ha nem találkozok Harryvel, és a srácokkal. Egyáltalán hol lennék most, ha nem megyünk el arra az ominózus Mexicoi One Direction koncertre.  De most már mindegy. Föl lehet tenni a kérdéseket. Lehet gondolkozni a „vajon”-okon, és föl lehet tenni állandóan a „mi lenne ha”, vagy „mi lett volna, ha” állításokat, esetleg kérdéseket. Úgy sem mennénk vele semmire. És most már fölösleges is. Tisztán látszik, de nem ettől a pár naptól fogva,-hanem már régebb óta- hogy ez nem megy. Egyszerűen nem működik. Hát… „egyszerűen”… Valami rég elromlott. Talán nem ismertük előtte egymást annyira. Talán túl gyors volt minden. Talán túl rosszak és bolondok voltunk amiért ilyen könnyen beleugrottunk ebbe a kapcsolatba. Ez a kapcsolat talán/?/ példa arra a tényre , miszerint „A nyári szerelem könnyen elillan.” És még most sem értem mi üthetett Belé, vagy belém, mikor Ott, abban a bizonyos sárga Taxiban megcsókolt és egyfajta játékot játszottunk egymással. De azt tudom, hogy el kellett küldenem…
Harry kiszállt a kocsiból, én pedig fátyolos tekintettemmel követem nyomon a lépéseit. Egy pillanatra megállt, majd a pillantásaival időzött rajtam, az ablakon keresztül, mígnem az autó hirtelen elindult én pedig könnyek visszatartásával húzódtam meg a hátsó ülésen. Talán ez a Szerelem nem nekem való. Milyen ironikus… Úgy egy éve, még az olyasfajta idézeteket olvastam a közösségi oldalakon, hogy „ Nem adom oda a szívemet senkinek, mert úgyis csalódás lesz a vége!” vagy hasonlók, erre most pontosan Én kerültem ilyen helyzetbe.
-Hölgyem, hová szeretne menni? Mert céltalanul nem bolyonghatunk a városban! – szólalt meg egy kedves hang, mely a sofőrtől származott, ezzel kizökkentve engem a halk gondolkodásomból.
-A legközelebbi reptérre, kérem. –szólaltam meg hangosan, majd beletúrtam a hajamba. Még pontosan én sem tudom, hogy mire készülök, de muszáj valamit tennem.
Körülbelül húsz perc alatt értünk normális forgalom közepette a kívánt helyszínre. Miután egy vagyont fizettem a sofőrnek, kiszálltam majd az épületbe siettem. A hangulat, tömeg, mint egy átlagos reptéren, csak ezt még kétszer duplázva.
A lábaim már majdnem felmondták a szolgálatot, mire én érhettem a pulthoz, megvenni amiért ide jöttem. Az idős, barna hajú nőnek elmondtam mit is szeretnék pontosan, majd fizetés és köszönés után azonnal távoztam. Mekkora balhé lesz ebből…

Beérve a hotel ajtaján,  jókedv –végre – fogadott. Loui és Zayn videojátékkal játszott, Liam és Niall a pultnál ült egy nagy fehér zacskó társaságában, amiben –gondolom- valami finomság rejtőzködhet. Harryvel nem akadt össze a tekintetem, amiért boldog voltam. Biztos itthon lehet, valahol a szobája mélyén a telefonját bújva.
-Sziasztok! –köszöntöttem kissé hangosan a srácokat, mire a két játszó ellenfél picit fölriadt, majd egy gyors hátranézés után, rájöttek Ki is köszönt, vigyorogva ők is köszöntöttek, majd folytatták az egymás elleni harcot. Ugyan így tett a konyhában már habzsoló két fiú is.
-Kibékültetek? – kérdezi azonnal Liam, amint belépek a helységbe, mit sem törődve azzal, hogy beszéd közben az étel, amit a szájába tett, most már pár darab az asztalon landolt.
-Hát… nem. –feleltem gyorsan, majd leültem a Nialler melletti székre.
-Akkor mi történt? Harry ugyanis előtted pár perccel… -kezdte ismét Li
-Lehet az egy fél óra is –szakította félbe Niall, s közben nagyokat pislogott.
-Mindegy, a lényeg az, hogy az előbb Harry, mint egy őrült, rontott be és követelt egy gitárt, majd bezárkózott a szobájába. Nem jön ki, és még Loui sem tudott rá hatni… -biccentett fejével a nappaliban tartózkodó srácok felé, majd fölállt, s csatlakozott hozzájuk.
-Tudod… mikor Harry utánam jött…- szólaltam meg hirtelen – Ott, a taxiban történt valami. Valami, ami biztossá tette a döntésemet. –néztem bele szemeibe, majd elővettem a táskámból  fehér, vagy néhol éppen színes lapot, amire támaszkodni fogok az elkövetkezendő pár órában.
-Mi? Ne… -rázta a fejét, s közben gyönyörű szemeivel engem, vagy a papírt pásztázta- Nem ér ennyit. Vagy… mi történt, amiiért eddig fajult a dolog, hogy el kell r… - nem fejezte be. Nem engedtem, hogy befejezze. Kezemet szájára tapasztottam, majd pár másodperc múlva kezét enyémre helyezte, s ott tartotta. Elhúzta kezünket az arcára, majd a combjára, s két kezével fogta közre enyémeket.
-Megcsókolt. Én pedig visszacsókoltam. –mondtam ki a most legfájóbb szavakat, majd éreztem, hogy elengedi kezeimet, magam mellé hulljtja övéit. Miért? Az… Az lehetetlen… Nem… Dehogy… A gondolat, mai átfutott az agyamon, csak rövid ideig volt benn, hiszen ami nem lehetséges, azt nem lehet. Vagy mégis…
-Azt hiszem megyek. Megyek, ennek a rémálomnak végleg véget vetni… -állok föl a hosszas csönd után sietősen, majd érzem, hogy Ő is föláll, s magához szorít. Jól eső érzés járja át testem minden részét, úgy értem, tényleg Minden részét, s azt hiszem, ez pontosan így van Vele is. Még egy, de szigorúan csak egyetlen egy könnycseppet el is enged a szemem, majd ezt észrevétlenül letörölve szívok be még egy utolsó Horan illatot, s sietek be a szobába, ahol Harry tartózkodik. Rá sem nézve lépkedek végi a puha szőnyegen, egyenesen a bőröndöm felé, aztán a barna fa szekrényez, melybe ideiglenesen a ruháinkat tettük. Könnycseppek visszafojtva vettem ki minden egyes ruhadarabot, s miután azokkal végeztem, a fürdőszobából is kihoztam minden használati tárgyamat.Miután mindennel végeztem, tudtam, hogy eljött az idő. Leültem mellé az ágyra, majd hosszasan arcát néztem, s kisírt szemeit, melyek alatt lila táskák is feltűntek.
-Akkor itt a vége, igaz? Most jön a szakítós rész… -szólalt föl keservesen, s testével is felém fordult.
-Mielőtt bármit is mondanál, szeretném ha tudnád, hogy most mindent megtennék, hogy visszatekerhessem az időt. Azt akarom, hogy újra, ismét elmenjünk csak ketten egy helyre, ahol senki nem talál ránk és azt csinálunk amit akarunk. – mondta maga elé meredve.
-Mindketten elrontottuk Harry. Te és én sem így akartuk ezt. De szerintem tíz vagy tizenöt perc alatt senki sem szűnik meg szeretni a másikat. Sem egy hét, sem pedig egy hónap alatt. Mégis, úgy őszintén, Harry. Mire gondoltál… mikor összefeküdtél Taylorral? –tettem föl dühösen, bár már inkább iránta érzelem mentesen a kérdést, mire egy hosszú csönd állt be. Igen, az a bizonyos kínos fajta…
-Akkor nincs miről beszélnünk. –folytattam, majd fölálltam és a bőröndömért mentem.
-Kérlek, én nem így akartam. Ne legyen vége. Nem lehet vége. Nem akarom, hogy vége legyen. Most nem. Itt nem. És máshol sem! Én… én… én sajnálom! Szeretlek!
-Sajnálom Harry. De ennek itt, és most van vége. Mind ketten hazudtunk egymásnak. Én megcsókoltam Zaynt, te pedig lefeküdtél Taylorral. Hibáztunk, és ez ellen már nincs mit tenni. Én ma hajnalban haza utazom Londonba. El hozom a cuccaim tőletek, aztán majd lesz valahogy.  
-Mi? Inkább elrepülsz a gondok elől, mint hogy megbeszéljük őket? – kelt ki halkan magából.
-Jézusom Harry, ezen már nincs mit megbeszélni, hiszen vége van. Érted? Vége. A legjobb az lenne, ha… ha megszakítanánk… -nyeltem nagyot – minden kapcsolatot. – Ekkor megfogta karomat, s a falnak szorított, s testével nekem feszült.
-Most meg mit akarsz? Talán megint… -sajnos nem mondtam el, amit akartam, mert közbe vágott. Azért fáj, fájt, hogy így van vége… így volt vége…
-Szakítottam Taylorral, ő csak egy fellángolás volt, és magam sem tudom miért, de tisztában vagyok vele, hogy egy barom vagyok. Sőt, tudom, hogy ez megbocsájthatatlan, de ha tényleg vége, és tényleg azt akarod, hogy köztünk mostantól minden kapcsolat megszűnjön, hát rendben. De egy kérésem azért nekem is van.-suttogta szinte teljesen az ajkaimra. Lehellete égette, perzselte bőrömet, s akármennyire is tudtam, vagy állítottam magamnak, hogy nem szeretem és el kell felejtenem, azért belül tudtam, hogy Én igenis Őt szeretem.
-Mégpedig? – kérdeztem arrébb húzódva arcától, de még mindig szorításában maradva.
-Ígérd meg, hogy nem felejted el, hogy mi volt köztünk. Ígérd meg, hogy tudni fogod, mi is volt ez az egész. – majd mintha az életéért küzdött volna, kapott ajkaim után egy csókra, s amit lehetett mindent beleadott, a már tényleg kimondhatjuk, az Utolsó Csókba. Zihálva váltunk szét, s húzódott el tőlem, majd megfogtam bőröndjeimet, s alsó ajkamat beharapva tettem z ajtó kilincsére a kezemet. Fejemet lehajtottam, majd eleget tettem kérésének.
-Ígérem – suttogtam, majd ránéztem, s kilépve az ajtón, mögöttem a bőröndömmel a nappaliba indultam. Lehetett volna bizonygatni bárkinek, bármeddig, ezt mindketten biztosra tudjuk, hogy nincs vége.
-Hát srácok, én nem így terveztem, de kijelenthetem, hogy mostantól nincs olyan, hogy Charry, sem Styrooks. –nevettem föl nagyon halkan gúnyosan, majd a még mindig pulton heverő repjegyemért siettem. És akármi történik, ebben az a leghihetetlenebb, hogy az egész, egyetlen nap alatt történt…
-De mégis minek kell a bőrönd? –biccentett fejével Loui a mellettem helyet kapó dologra.
-Szakítottunk Harryvel, én pedig hazautazok. Nem tudnék tovább így itt maradni. Tőletek is elhozom minden cuccomat, aztán keresek egy ideiglenes albérletet, vagy valamit. Minden esetre köszönöm,hogy nálatok lakhattam, és köszönök mindent. Sosem felejtelek el titeket. –hajamba túrva mondtam ki minden gondolatomat, mire csak egyetlen, hülye mondat volt a válasz, vagy a reagálás…
-Hol a kandi kamera? Ugye most csak szivattok?! –tette föl a költői kérdést Lou. Őszintén tényleg valami ilyesmit vártam tőle.
-Sajnos nem. –kúszott gúnyos mosolyra a szám, majd javasoltam, hogy elköszönnék mindenkitől külön-külön.

A gépem indulásáig már csak két óra. Őszintén szólva van egy kis bűntudatom… Az egyik, hogy eleget tettem apám kérésének, miszerint nyugodtan jöjjek el New Yorkba, ő jól van. Na igen… Még csak az anyámat sem „találtam meg”… A testvéremről nem is beszélve. Egyáltalán nem is tudok róla szinte semmit, utoljára Miamiban láttam, azóta semmi. De van egy rossz előérzetem. Úgy érzem nem kellett volna egyedül hagynom a haldokló apámat. Ha valami történt, és esküszöm, sosem teszem túl magamat rajta. És mivel a szakítás is belépett a képbe, így még egy ok, hogy én is összeomolhassak és valahol egy sarokban, depisen végezzem…
Most egyébként Niall szobájában vagyunk, ketten… Foggalmam sincs mi történt igazából kettőnk között. Csupán csak egy csók, vagy valami több? Ahjj… ugyan már…


Harry Styles

Valamin ki kellett, hogy „tomboljam” magamat, miután hazaérkeztem. Az a csók, s játék, valahogy felkavarta az érzelmeim, s valamit tennem kellett. Erre a legjobb dolog , -nem, nem az ivás, bár az is megfordult a fejemben, de ha ennek tényleg végleg vége, akkor biztos, hogy alkoholba fojtom bánatom. – az írás. Még pedig a dal írás. Ki kellett adnom magamból mindent. Nem tudom, hogy hogyan is csináltam, mert ilyesmire aztán tényleg nem volt sok példa, -na jó, egyszer sem… - de megírtam a dalt, amit Cher iránt érzek. Avagy összefoglalja azt a több, mint fél évet, ameddig együtt voltunk. Beleértve minden hibát, gondokat, együttléteket, érintéseket, szavakat és sérelmeket. A dal, a Talán tényleg címet kapta. Fogalmam sincs miért, de tudtam, hogy ennek kell lennie. És a célom, hogy bármi áron, de ennek a műnek Brookhoz is el kell jutnia…

Igen, azt hiszem eljött a pillanat, hogy kihasználjam az egyedüllétet. Eddig erősen törekedtem nem sírni, mialatt itt volt Ő, de most megtörtem. Fájt látni és hallani, hogy ilyen könnyen vége lett ennek az egésznek. És bár tudom, hogy miattam volt az egész, de az még ettől is jobban fáj, hogy reggel, mikor még mindenkitől távol voltunk, csipán csak ketten, ott lent a hotel halljában, ahogy csókoltuk egymást, azt többé már nem tehetjük meg. Már ha rajta múlik. De bármi történjen, én harcolni fogok azért, hogy Mi újra együtt lehessünk. És küzdeni fogok azért, hogy mindenki megtudja, hogy Mi igen is szeretjük egymást, és bárki közénk állhatna, akkor sem felejtenénk el egymást. Tudom. Érzem. Bízom benne. S ha kell, akár titokban is tarthatjuk, de én újra küzdeni akarok érte. Újra el Akarom vinni egy esti, vagy délutáni randira, egy étterembe, egy nyaralásra, vagy akár egy Temze melletti kis sétára. Újra meg akarom ismerni és újra meg akarom csókolni és soha abba nem hagyni. Igen. Pontosan ezt akarom. És tudom, hogy Ő is. Ha kell, az örökkévalóságig harcolni fogok azért, hogy ezt a kapcsolatot visszaállítsuk a régi kerékvágásába. Nem… egy sokkal jobba. Egy sokkal letisztultabbá és szeretőbbé. Titkok, hazugságok, csalódások és félrelépések nélkül. Na igen… Ez most a szép álom, és az elképzelés. De bele kell gondolni abba is, hogy mi van akkor, ha ő majd idővel talál egy másik srácot, és Őt fogja úgy szeretni és csókolni, ahogy régen engem. Fáj elgondolkodni ezen, de muszáj. Egyáltalán mi van akkor, ha… ha… ha ő már nem is tervez velem többé tényleg semmilyen kapcsolatot? Nem… az nem lehet. Még ha azt is kérte, hogy ne menjek utána, én nekem el kell érnem a gépét. Igen, utána megyek és valahogyan megakadályozom, hogy elutazzon. Ha kell, akkor a repülőgép a testemen keresztül fog innen elmenni. Csak késő ne legyen, mire odaérek…

Kész. Vége. Elment. Végleg. Ez a négy óra rettentő rövid volt. Egyre vészesebben fogyott, és az utolsó pillanatokban az indulása előtt, teljesen úgy éreztem, mintha az egyik felemet elveszítettem volna. Kivártam a percet, hogy miután végleges elhagyta a hotelt és a srácok is elhagyták a terepet, én halkan kiosonhassak és Utána menjek. Igazából csak tippeltem, hogy melyik reptérre is mehetett, de az érzékeimre hallgattam és csak mentem amerre a szívem húzott. Márpedig ha az érzésem most téved, akkor tényleg minden remény elveszett. És akkor megláttam Őt. Ahogy kiszállt a taxiból, s a sofőr a csomagjait adta át a kezébe. Az Ő kezébe. Majd fizet, s sietősen az épület felé veszi az irányt. Még szerencse, hogy ki vannak világítva az utak, különben biztosan nem láttam volna meg. És az érzésem sem csalt. Köszönöm, Istenem!

A rövid parkolóhely keresés után –végre – a fejemre húztam a kapucnit, a kabátomat pedig az orromig fölhúztam. Nem jött volna jól ha megállítanak egy-egy aláírásért, vagy fénykép kedvéért. Bár ki az a hülye, aki ilyenkor a One Direction tagjait keresi egy New Yorki forgalmas reptéren. Ráadásul éjjel… Mindegy, a lényeg az, hogy sikeresen átjutottam a tömegen, és a kijelzőn kerestem a Londoni járatot. Kettes kifutó, első hely. Remek.
-Uram,jegy nélkül nem mehet át. A gép azonnal felszáll. –állított meg hirtelen egy izmos, kopasz férfi. Na, persze. Azt várhatják, hogy én megállok és itt hagyom a szerelmemet…
-Kérem, engedjen át. Van azon a gépen valaki, aki az életemet jelenti nekem, és nem kellene most ot lennie! – közöltem az érzéseim, majd belegondolva, hogy mi lenne ha… elmondanám, hogy ki is vagyok, biztos beengedne. De azért a nagy, híres Harry Stylesnak sem lehet mindent. Utálom, hogy az emberek csak ezt látják bennem. Nem akarok Az a Harry Styles lenni. Én simán csak Harry Styles szeretnék maradni.
-Rendben, de csak most az egyszer. – nyelt nagyot, majd áttessékelt a kapun. –na, menjen már mert még meggondolom magamat! – utasított, majd futásnak eredtem. A gépre már az utolsó emberek szálltak, s a csomagjaikat adogatták.
-Cher! –kiabáltam a lépcsőn fölmenő szerelmem felé. Meglepődötten a hang irányába fordult, majd megállt egy pillanatra, s megtaláltuk egymás tekintetét.

Cher Brooks

Még csak most tudatosult is bennem, hogy mi is történt. Avagy történik. És egy pillanatra, mintha hallucinálnék. Mintha hallanám a hangját. Mintha nevemet kiabálná. És ezt a hangot millió közül is felismerném. Hátrafordultam, és megbizonyosodtam arról, hogy vajon tényleg csak oda képzeltem volna a hangját. De nem. ott állt már előttem, csipán csak öt centire és beszélt hozzám. Nem értettem, hogy mit mond. Csak arra figyeltem, hogy itt van és nem érdekelt az sem, ha a gép fölszáll és itt hagy a csomagjaimmal együtt. De sajnos még mindig ott volt az a kis hiba, amiért véget vetettünk vagy vetettem ennek az egésznek.
-Nem tudom Harry. Én már semmit sem tudok. Barátok még lehetünk, de nem most. Csak arra kérlek, hogy adj időt. – suttogom hangosan, s kezére nézek, amely az én felkaromon kap helyet.
-Asszonyom kérem, szálljon fel. Indulnánk. –zökkent ki minket egy hang, majd újra volt barátom felé fordulok.
-Mennem kell.
-Bízom benne, hogy egyszer még együtt leszünk… -suttogja maga elé , s azt hiszi nem hallom, pedig tényleg, majd kezembe ad egy papírt, s azt mondja „Menj!”. Így is teszek, majd elfoglalom a helyet a gépen, s kinézek az ablakon. Már nincs ott. A telefonomért nyúlok, hogy kikapcsoljam, de előtte még egy üzenetet megnyitok amelyet most kaptam.

Csak ne felejtsd el, hogy bármi történjen, Én szeretni foglak. xx

Nem reagáltam semmit rá. Kikapcsoltam a készüléket, majd a táskámba helyeztem és vártam, hogy mikor szállunk már fel. A papírlap, amit a kezembe adott, a mellettem lévő ülésen helyezkedett el. Nem tudtam a tartalmát,de egyre nagyobb késztetést éreztem rá, hogy elolvassam. Nem tettem. Majd ha Hazaértem. Egyedül, egy szobában. Még ha nem is tartalmaz semmi fontosat, úgy érzem, ezt egyedül kell elolvasnom vagy megnéznem. Hogy kísértés ne legyen, bepakoltam azt is a táskámba, s magam mellé helyeztem. Éreztem, hogy hirtelen elindulunk, s a gép emelkedik. Lassan, szinte érezhetetlenül, majd egyre gyorsabban és gyorsabban… Igazából lehetetlen lenne megmondani, hogy pontosan mi is történik bennem. Nem tudom mit érzek. Nem tudom eldönteni, hogy szomorúságot, vagy hatalmas dühöngést. Talán egyiket sem. Csupán csak puszta ürességet. A leg pontosabb fogalom erre az lenne, hogy… olyan ez, mint a hóesés szeptemberben. Olyan váratlan, hideg és szomorú. Végülis annyi minden keresztül mentünk már tényleg, hogy végül mindent túléltünk. A rajongókat, az őrült szerelmeseket, akik szerint elvettem az egyik férjüket. Az újságírókat, a paparazzókat, akik mindig minden helyen tettre készen álltak egy-egy szó, mondat, vagy kép elcsenése miatt. Túlestünk pár csalódáson, és félrelépésen. Az is igaz, hogy mindössze kétszer megcsókoltam Zaynt és nem voltam biztos akkor sem az érzéseimben, de attól még tudtam, hogy Hazza számomra az igazi. Ő pedig most két hete viszonyt folytatott Taylor Swifttel. Lefeküdtek és én ezt csak most tudtam meg. Harry iránt sem utálatot érzek, csupán csak nincs felé már bizalmam, de ez nem jelenti azt, hogy ne szeretném őrülten. És ez a bizonyosan több, mint fél év teljesen megváltoztatta mindkettőnk életét. Ha úgy tetszik fenekestül felfordult az egész. De bárki bizonyíthat Neki, akár nekem bármit, egyetlen egy dologban biztosan biztos vagyok, és Ő is az lehet; A mi világunk olyan, mint senki másé.

21 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett!!*.* Várom a második kötetet!:)))♥

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia!:)
      Köszönöm szépen, örülök, hogy tetszett! Köszönöm, hogy írtál, remélem a továbbiakkal is le tudlak nyűgözni! :)

      Törlés
  2. Szia! Imádtam az első kötetet.Ezt a részt tökéletesen eltaláltad, mert nem tudom se szomorúnak, se vidámnak mondani. Pont ilyen befejezés a tökéletes. Nagyon várom már a második kötetet, remélem hamarosan jön.
    Puszi, Ash. xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia Ash! :)
      Igazából már a 30. fejezetnél elgondolkodtam, hogyan is akarom majd lezárni ezt az egéset, és belegondolván, mi lenne ha a blog címe lenne az utolsó mondat, az nagyon frappáns lenne..;)
      Örülök, hogy tetszett és remélem, továbbra is olvasóm maradsz! Köszönöm, hogy írtál! <3

      Törlés
  3. Imádtam.. Én nem vagyok ilyen, de bevallom elsírtam magam. Annyira szívszorító lett. És imádtam az egész kötetet, de én úgy érzem hogy ez volt az eddigi legjobb rész. Nagyon tetszett minden. Várom már a következő részt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. szia :)
      Nem fogom tudni elégszer megköszönni a sok támogatást, amit tőled kaptam. De hát máris jön a meglepetés, és remélem te is olvasóm maradsz!:)

      Törlés
  4. Nagyon tetszett ez a rész, és őszintén várom a következő kötet rejtelmeit. :) Szörnyű volt valóban azt olvasni, hogy a kapcsolatuknak vége, de mind tudjuk, hogy még együtt lesznek, nem is olyan sokára ;) (remélem :D). Nagyon szeretem a blogod és már várom a következő részt! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kedves Névtelen! :)
      hm...hm..hm... igazából próbáltam elég hitelesen leírni a szakítást, és remélem, hogy eltaláltam, mert nem akartam sem Túl bocsánatosat, sem pedig túl nemtörődöm-eset. :D
      ÉS hát... erre csak annyit tudok mondani: Majd kiderül! :D Azért köszönöm, hogy írtál nekem, és ha olvasóm maradsz. <3

      Törlés
  5. Nagyon tetszik ez a rész is! :) Nagyon kíváncsi vagyok a folytatásra ,úgyhogy hamar kövit :):):)

    VálaszTörlés
  6. Húúúú nagyon izgatott vagyok már! :) Remélem hamar jön a következő rész , az új évad :):):):)

    VálaszTörlés
  7. Két napja kezdtem el és annyira tetszett,hogy nem bírtam abba hagyni! Szerintem óriási lett első kötet és várom a következőt.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Luca!
      Lenyűgöző azt olvasni, tudni, hallani, hogy két nap alatt eltudják egyes emberek olvasni ezt a hosszú történetet. Nem is tudom elégszer megköszönni, és örülök, hogy írtál, és persze azt is, hogy ha olvasóm maradsz! <3

      Törlés
  8. szia!
    nagyon jóóó :) az egész blog, remélem, hogy hamar jön kövi:)

    VálaszTörlés
  9. Sziaaa!
    Nagyon- nagyon tetszett a rész. Nagyon szeretem az írásaidat. siess a kövivel, mert nagyon kiváncsi vagyok a folytatásra!!!<3 Ne haragudj, hogy nem írtam előbb, de volt egy kis elfoglaltságom.:D De ami késik, nem múlik!! Siesss!!!
    Bogi<3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Drága Bogi!
      Nagyon- nagyon köszönöm ezeket a kedves szavakat. El sem hiszed, mennyire jól esik tőletek minden hozzászólás. Természetesen nem haragszom, nem tudom miért is feltételezhettél ilyesmit:) Köszönöm, hogy írtál nekem! Remélem velem tartasz a továbbiakban is!
      xoxo

      Cher Brooks

      Törlés
  10. Szia Cher!Én tegnap este olyan 18:30-kor kezdtem olvasni a blogodat és a storyt.Egyszerűen nem tudtam abbahagyni,így éjjel fél háromig elolvastam az egészet,és mikor láttam hogy nincs több rész csak az volt bennem hogy még,még,még.Szerelmes lettem a történetedbe!!Nagyon várom a második kötetet és sok sikert hozzá!!Remélem mihamarabb felkerül:)Nagyon örülök hogy rátaláltam a blogodra!Xoxo:Rose

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Roselife!
      Eszméletlenül örülök, hogy még mindig vannak, akik rátalálnak a blogra. Sőt, az még boldogabbá tesz, hogy kedvelitek is. De amit még jobban szeretek, az EZ. Nagy köszönöm a kedves szavaidat, és nagyon boldoggá tettél. Megpróbálom még a hónapban föltenni a második évadból részt, de az előtt még vár rátok az újságcikk, ami -hozzáteszem- nem 1 vagy 2 darab, hanem 20-25 és ahhoz is idő kell megírni:) Én jobban örülök, és remélem velem tartasz a folytatásban is! Köszönöm, hogy írtál.
      xoxo, Cher

      Törlés
  11. Drága Cher!

    Tegnap kezdtem el a blogodat és ma sikerült is befejeznem..:) Az elején tökre úgy gondoltam,hogy nagyon elsietted a dolgokat,de ahogy egyre jobban következtek a fejezetek rá jöttem,hogy egyáltalán nem siettél el semmit. Azt is megtapasztaltam,hogy az elejéhez képest,nagyon nagyon sokat fejlődtél,főleg így egész történet elolvasása után látszik meg az eredmény. Csodásan tőrtél feljebb és feljebb a csúcsra. Igazából Cher karaktere nagyon erős egyéniség lett,aki nem akarja az érzéseit kimutatni,de mindig sikerül neki valahogy.. És azt is megfigyelhettem,hogy őrületesen szerelmes Harry-be még az életét és képes lenné oda adni érte. Cher és Harry kapcsolta nagyon sok mindent kibírt,sokat szenvedtek mind a ketten és sajnos végül nem a szerelem győzedelmeskedett,de talán,majd a 2.kötetben ott végre más lesz..:) A fiúk karakterét igazán jól megalkottad,mindegyik fiú karakterébe vittél valami egyéniséget,ami kitűnik a többi blog között,Szóval gratulálok érte!:)Szóval a karakteretek nagyon jól megalkottad,de még sajnos nem derült ki,hogy Lilly-vel mi is történt,azért remélem a második kötetben erre is fény derül,hogy miért távolodott el Cher-től.. Meg természetesen az apjára is kíváncsi vagyok,hogy mi van vele azóta,amióta eljött Cher London-ból. Az egy biztos,hogy sajnos Cher szülei eléggé nem példaértékűen viselkedtek. Bár a végén az apukáját nagyon megkedveltem,és nagyon sajnálom,hogy hamarosan már nem elsz az élők között.:/ Az első kötetet,gyönyörűen fejezted be.:) Az utolsó mondata nagyon tetszett, és biztos vagyok benne,hogy második kötetben,újra fellobban köztük a szerelem,mert valljuk be Cher első IGAZI szerelme,akit most hagyott kicsúszni a kezei közül,de később megbánja majd,de remélem újra kialakítható köztük az a kapcsolat,ami a legelején volt.:) Mint a mondás tartja:"A remény hal meg utoljára" és én remélek egy újabb Cher&Harry párosra a közeljövőben.Már alig várom.:D
    A blog kinézete nagyon tetszik,ez a fejléc valami csodálatos lett..:) Már nagyon kíváncsi vagyok,hogy mit tartogatsz nekünk a második kötetre és már alig várom..:) Nagyon jól írsz és már fel is iratkoztam az olvasóid közzé..

    xoxo,eternal dreamer.♥.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia, Eternal Dreamer!
      :') Mégis...mivel érdemeltem ezt ki?
      Azt hiszem, EZ az eddig legszebb megfogalmazás erre a történetre. És most írhatnám, hogy Köszönöm ezeket a kedves szavakat, s véleményed, de nem lene elég a hely a köszönetre.
      A történetről: Lily és Ann és visszatérnek még a történetbe egy kis idő múlva:) Illetve Cher apjának a történetére is vissza fogok térni, mert egy eléggé összefüggő kötettel fogok hamarosan jelentkezni. Ami a Charry párost illeti, hát... már majdnem mondtam volna, de hát mindenki ezt várja a leginkább és nem szeretnék semmit elárulni:)
      Ami viszont biztos, hogy a most következő Újságcikkeke, ha elolvassátok, elolvasod, akkor biztosan rá jössz a "poénra". Ha figyelmsen olvasod, rájössz a titkokra, és talán az előbb említett kérdéseidre is megkapod a választ:)
      Köszönöm, hogy írtál és hogy velem tartasz!:)
      xoxo

      Törlés
  12. Szia :)
    Jó, tudom, hogy vannak már újabb részek is (aminek nagyon örülök, hisz nem kell várnom a második kötetre) de úgy gondoltam muszáj írnom pár sort, hisz imádom amit csinálsz *.* az eleje még csöppet esetlen volt, de fokozatosan egyre jobb és jobb lett, ez a rész pedig leírhatatlanul tökéletesre sikeredett <3 Nagyon tehetséges író vagy, a rajongód lettem, és hogy téged idézzelek "Ajjj, hogy lehet valamit ennyire szeretniii?" Fenomenális vagy...esküszöm minden elismerésem és tiszteletem a tied, a fenti kérdésre a válaszom pedig 100 százalékig :megvenném bármelyik történeted könyv formájában is *.* még ma elolvasom a többit is és majd oda is írok xoxo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia... szerecsendió! :)
      Ó jajj. Elhiszed nekem, hogy pár percig a hatása alatt voltam a kommented tartalmának? Rettentő boldog vagyok, és köszönöm! Tudod miért is örülök, hogy olvassa valaki egyáltalán idáig a történetet? Az eleje miatt. Ugye akkor kezdődött minden és az még egyáltalán nem olyan volt, mint ahogy most használom a szavakat. Féltem kicsit, hogy talán ez miatt nem jön több olvasó, de Istenem...itt vagytok!
      De jajj, nem igazán tudok mit mondani, vagy tenni az ezer köszönömön és örömön kívül...
      Remélem sikerül majd a könyv-projekt, bár addig még nyilván meg kell írnom az összes kötetet:)
      Te jó ég, nem tudok mást mondani. Örülök, hogy az olvasóm vagy és... Köszönöm, köszönöm, köszönöm! <33

      Törlés