2013. október 6., vasárnap

II.kötet - 19.fejezet - What did you need?



Sziasztok! Megérkeztem a folytatással, és sajnálom, hogy iylen későn, de egyszerűen nem volt rá időm és állandóan csak halasztgattam. Megmondom őszntén, nekem az eleje egyáltalán nem tetszik, de úgy a felétől egész jó. Nagyon köszönöm a 123(!) feliratkozót, és az OMG 104.582 nézettséget! A chates dolgokra mindjárt válaszolok. Nézzetek be a díjakhoz is. Valamint, örülnék pár kommentek és visszajelzésnek, mert érdekelne, hogy érdekel-e titeket a folytatás. Hamarosan jelentkezem! <3



Harry Styles

Igazság. Néha fáj, néha jelent valamit, s van, mikor az őrületbe kerget. Olyan sok minden történt ma… Louis, Niall vallomása, a rendőrség, Eleanor… Minden olyan gyorsan történik… Csupán egyetlen dolgok létezik, amely a lelkemet életben tartja: Ő. Ők.
Mikor átléptük az óvatosságra intő táblát, valami furcsa érzés lett úrrá rajtam. Azonnal ki akartam szállni a kocsiból, a fegyvert előkészíteni, ordítani, majd rohanni. Rohanni, de fogalmam sem volt arról, hogy hova, s merre. De azt hiszem az érzéseim úgyis hozzájuk irányítottak volna. Emellett nem akartam figyelmen kívül hagyni azt az egyetlen apróságot sem, hogy bármi megtörténhet: Ha megkapják a pénzt, akkor mi megkapjuk-e őket? Szerintem ez így túl egyszerű volna. De persze, miért is történne minden zökkenőmentesen? Az első lépés sem túl könnyű, a másodikkal viszont már problémák is akadnak.
Miután megtaláltuk a találkozási pontot, visszahajtottunk, s átbeszéltük, hogy helyzetben ki marad a kocsiban, s ki az, aki mindenképpen eljön. Úgy húsz percen keresztül vitáztunk, mert egyáltalán nem értettünk egyet semmiben.
- Elég! – szálltam be én is, mert kezdett zavarni, hogy egy majdnem csendes erdőben mi vagyok a zaj fő forrása és mivel alapból is tisztában van vele mindenki, hogy miért jöttünk, ezért ennek egyáltalán nincs helye itt és most.
- Két ember mindenképp itt marad.
- Oké, akkor kő- papír-olló – szólt Niall, mikor mindannyian hátráltunk, s minden hang elcsendesült.
- Ugye most csak viccelsz? – kérdeztem teljesen megdöbbenten, mert hát… két ember mégis csak z életét kezdi elveszíteni, és az időnk is fogytán. Végül rám szólt, majd sóhajtottam egyet, s egyik szemöldökömet felhúzva, elkezdtem rázni az öklömet.
- Mi? Na, jó, ez hülyeség. Én itt maradok – szállt ki Eleanor, majd hátrált egy lépést, majd egy bíztató pillantást küldött felém. Aztán egy apróbb zajt hallottam meg a hátam mögül, mire teljesen átirányult arra a figyelmem, s ez csak egyet jelenthetett: Kiestem. Egy apró madárka ugrált az avaron helyet kapó sáros faleveleken, végül elrepült onnan, akárcsak az idő felettünk oly gyorsan.
- Ez kész. Neked menned kell! – szólt közbe csapatunk egyetlen nő tagja, mire lehunytam a szemeim. Szóval most már rajtuk múlik minden. A sors, úgy tűnik, valami mást tartogatta számomra.
A játék az játék. A vesztembe pedig beletörődtem rövid időn belül, úgyhogy átadtam a pénzt Maliknak, majd átbeszéltük még egyszer a tervet. Biztosan számítanak rájuk, ezért mikor találkoznak, követelik az két fél elővezetését, majd egyszerre adják át az eurót, s a személyeket. Eleanorral csendben ültünk a sötét kocsiban, s elmerültünk a gondolatainkban. A lábaim remegtek, a kezem teljesen kihűlt, az arcom elfehéredett, s ajkaim kiszáradtak. Minden egyes kis rezzenésre úgy kaptam föl a fejemet, akár egy róka, s azon izgultam, hogy mikor érnek már ide. Idegesített a tudat, hogy miközben ők éppen harcolnak, mi csak itt üldögélünk. ÉS ráadásul pont a mi szerelmeinkről van szó. Sőt. Bármi történhet… Éppen ezért most már öten vannak nagyobb veszélyben. Sandán oldalra pillantottam, s összetalálkozott Caderrel a tekintetem.
- Harry, ha nem jönnek vissza, akkor nekünk el kell mennünk innen – hajtotta le a fejét, majd megkereste a kézfejemet az övéivel, s összekulcsolta azokat. Az ő kezei is félelmetesen hidegek voltak, így nem igazán melegítettük át egymást. Viszont bele sem akartam gondolni, hogy itt hagyjam őket. A fejemet folyamatosan rázva beszéltem hozzá.
- Nem fogom hagyni, hogy ismét elvegyék tőlem Brookeot. Azt pedig végképp nem, hogy a srácokat is. Te talán ilyen könnyen vennéd, ha Louis me… me…
Egyszerűen képtelen voltam rá. Képtelen voltam, hogy kimondjam a szót. Magát a szót. Úgy érzem, ha kiejteném a szót, akkor megtörténne a félelmem. Halál.
- Itt nem rólam van szó, Harry! – rázta mérgesen a fejét, majd elengedte a kezemet, végül kinyitotta az ajtót, kiszállt, s becsapta erősen azt maga után. Nem tudtam mire vélni ezt a hirtelen hangulat változását, ezért megdörzsöltem a homlokomat, majd hasonlóképpen cselekedtem, s körülnéztem. Végül megláttam egy közeli magas fa tövében üldögélve, s lehunytam pár másodpercre a szemeimet, aztán odasétáltam hozzá. Leültem mellé, s átöleltem.
- Tudod, hogy szeretem. Miért történik ez Haz? Miért?
- Tudod, hogy mi történt velünk. Láttad az életünket, s a kapcsolatunkat. Olvastad a leveleket. Átölelted, mikor sírt… Tudod, hogy szeret. Tudod, hogy szeretem. De valami mindig elveszi tőlem Őt. Miért?
A választ egyikőnk sem tudta. De mintha megéreztünk volna valamit… Azonos időben álltunk fel a nyirkos földről, s szorítottuk meg egymás kezét. Eljött az idő. Egyszer csak valaki kiabált.
- Harry! – az erdőben erősen visszhangzott a rekedtes, s mély kiáltás. Éppen ezért nehéz volt eldönteni, hogy melyik irányba figyeljünk. Aztán egyszerre figyeltünk fel egy lövésre, ami tökéletesen abba a fenyőbe talált bele, amely mellett mi álltunk. A hátam mögött megbújó lány felsikoltott, sekkor megjelent előttünk a kép. S minden a másodperc egy töredéke alatt történt. Nialll ordítva futott, s kezében tartotta – akárcsak egy menyasszonyt – Brookeot, aki látszólag nem tűnt úgy, mint aki életben van. A szívem ennek a látványnak a hatásár kihagyott egy ütemet. Majd fizikai fájdalmat okozott, hogy a tekintetemet elfordítsam a pisztollyal állandóan a hátsó irányba lövöldöző Zayn felé, majd végül Louist támogató Liamre. De akárhogyan is akartam, a lábaim nem mozdultak. A testem használhatatlanná vált, végül Eleanor indult meg feléjük, s a kocsi mind a négy ajtaját kitárta. Ekkor megláttam, hogy Zayn miért lő folyamatosan az ellenség irányába. Megjelent körülbelül tíz kigyúrt, idegen alak, s mind felénk szórták a fegyverükből kiszáguldó golyókat. Majd mintha valaki megnyomott volna egy „Stop” gombot, úgy állt le minden. Senki nem mozdult. Egy férfi fogott le hátulról, s szegezte az állam alatti nyakrészemhez a pisztolyát, majd rekedtesen, s egyre hangosabban kezdett keserű kacagásba. Nagyon erőltetettnek tűnt, de meg sem mertem moccanni, mert elég félelmetes látszatott nyújtott egy hideg tárgy ott a nyakamnál. Ami lassan készül engem megölni, de mindegy. A számunkra idegen arcok lépésben közeledtek a srácok felé, fegyverüket erősen maguk előtt tartva, s felénk fordítva.
- A pénzt megkapta, mi kell még? – szólaltam meg végül, mikor már nem bírtam tovább nézni, hogy akár egy intésre is képesek ezek lelőni valakit. A kérdésemre, mintha nem is szavakkal akartak volna válaszolni, egy emberként indultak meg Felé, mire egy lövés hallatszódott, s egy férfi a földön végezte. Ezután megismétlődött ez egészen addig, amíg három izom-agy állat nem maradt, de azok túl okosak voltak: hihetetlen mód gyorsan kezdtek rohanni, mire a mögöttem lévő férfi egyszerűen csak felhúzta a fegyverét, elhúzta a nyakamtól, majd ellökött, s mintha valami idegbeteg volna, rohant a srácok felé, majd egy lövést hallottam , majd kiáltozást, s ismét lövéseket, végül már csak annyi maradt meg, ahogy a fejem, s hajam átveszi a nedves avar nyirkosságát, szemeim lecsukódni, én pedig mintha kiléptem volna önmagamból, egyszerűen csak elvesztem.

Niall Horan

zene 
A szapora lövésekre gyorsan kaptam fel a fejemet. Nem tudtam a nemrég történtektől elvonatkoztatni. Túl sok minden történt egyszerre. Fogalmam sem volt, hogy az éppen az összeeső Harryhez rohanjak segíteni, vagy az őrült felé küldjek egy, talán mindent eldöntő lövést, aki a kezemből kikapva Brookeot, engem a kocsi oldalának taszított, s majdnem megsebesítette a mellettem álló barátaimból az egyiküket. Hirtelen elkapott egy semmirekellő érzés, és mintha hiányérzetem apróbb jeleit kezdtem volna érzékelni lelkemben. Emellett még ott volt a megsebesült Louis, aki Liamnek, s a kocsinak támaszkodva figyelt. A végtagjaim remegtek a folyamatosan bevillanó képek miatt. Erősen törtek elő a nemrég látott látványok, amelyektől szinte úgy éreztem magamat, mint egy élőhalott. Egyszerre néztünk össze, s siettünk a majdnem eszméletlenül fekvő Harry felé, majd egy alapos rázogatás és szólongatás után végre kipattantak a szemei, hunyorogva nézett fel ránk. A tekintetétől ismét bevillant a rácsok mögül kinéző Brooke pillantása, amitől a tekintetem kezdett elhomályosulni, de összeszorítottam szemeimet, így csak a nedvesség vette körül pilláimat. Szinte szavak nélkül is tudtunk kommunikálni. Konkrétan éreztem, ahogy az ajkai legszívesebben kérdéseket formálnának, de nem tehette. Én is válaszolni akartam, de nem tudtam megtenni. Egy mély érzés lekényszerítette a fejemet, így azzal lefelé néztem, s az emlékképek hurrikánként söpörtek végig rajtam.
A fegyvereinket feltartva közeledünk az ismeretlen ház felé, melyen összesen egyetlen ablak kapott helyet. Teljesen olyan volt a hely, mintha senki sem élne ott, de ez csak maga a megtévesztés volt.
- Betörjünk vagy becsöngessünk? – kérdezte megilletődve Zayn, mire felvontam a szemöldököm, és tulajdonképpen igaza volt. Eltervezni a dolgokat nagyon egyszerű. De mikor ott tartunk, hogy meg is kellene valósítani azt, akkor egyszerűen egészen egyszerűen leblokkolunk, s az addigi tervek mintha nem is léteztek volna, elillannak, s a helyébe lép a bizonytalanság. A bizonytalanság, mely mély értelmet ad, de arra sosem jövünk rá. Mert a bizonytalanság jó. Csupán egy kis időt lehet nyerni vele, semmi többet.
- Végülis – húztam el a számat, majd éppen akkor, mikor a kezemet emeltem, s mozdítottam volna, hogy kopogjak, az ajtó magától kinyílt, az ereimben pedig megfagyott a vér. Szinte haláli csöndesség telepedett ránk, s nyeltem egyet, majd beléptem a házba. Nem mondom, hogy nem számítottam valami kötélre, amelybe beleakad a lábam, s egy balta levágja a fejem, de az már túl abszurd lett volna. Igen, lehet, hogy túl sok horrort néztem. Nem baj. Egyszer csak irdatlan nevetése lettem figyelmes, mitől a pupilláim kitágulhattak, ezért hátranéztem. Zayn a szája elé kapott kezekkel kuncog. Na jó, konkrétan röhög.
- Mi történt?
- Tudom, hogy mire gondoltál az előbb. Eszembe jutott, mikor ugyan ezt csináltuk veled, csak egy hatalmas adag liszttel – a mondandója után ismét elcsendesedtünk, s végül egyszerre tört ki mindhármunkból a halk nevetés. Ez a jó hangulat csak rövid ideg tartott, egészen pontosan pár pillanatig. Mindannyian visszatértünk a valóságba, majd egy folyosót pillantottunk meg. Egy, elég hosszú és sötét folyosót. Csupán néhány helyen pislákolt gyéren egy-egy kis lámpa, amely Liam elmondása szerint fáklya, de nem baj. Nem tudtam igazán, hogy melyik irányba is indulhatnánk, ezért természetesen a folyosó sötétebb részéhez indultunk. Aztán úgy pár méter után, arra jutottam, hogy mi más lehet ez a hely, ha nem egy börtön. Rengeteg cellába világítottunk be félve, hogy egy szétmarcangolt ember néz vissza ránk, esetleg valami zombi, vagy talán egy fejnélküli teremtmény. Már csak valami halál metál, esetleg valami halálos ballada hiányzott aláfestésnek, hogy még rosszabb legyen a helyzet. Ezek természetesen ellentétei egymásnak, de jól viszhangzott a gondolat. Szinte már majdnem feladtam a gondolkozást, de a pár lépéssel előttem járó Liam szinte lefehéredetett, mikor meglátott valamit az utolsó cellában. Sietős léptekkel indultam meg Zaynel felé, majd a lámpám fényét szintén befelé irányítottam. És akkor megpillantottam Cher Brooksot. Egyszerre éreztem indulatot, merészen égő vágyat, fájdalmat, dühöt, és legszívesebb ordítottam volna az bennem tomboló érzésektől.
- Cher nincs egyedül – szólalt meg Louis, s hangja kizökkentett az emlékképeim sorozatként lejátszódó momentumaiból.
- Persze, hogy nincs egyedül, hiszen elvitték! – akadtam ki teljesen, s szembetaláltam magamat Hazza szikrákat szóró tekintetével. Nagyon kíváncsi voltam, hogy vajon mit gondol.
- Nem úgy értem – rázta a fejét – a családja… Mindenki itt van! Lily, Nicole, Ana és az anyja is! Meg fogják ölni őket, érted? Azért hívták fel Harryt, hogy ide gyertek, és megfosszanak az élettől! Mert tudják, hogy mennyit jelent! – ezután felszisszent, s kezeit az oldalához kapta.
- Várj… úgy érted…
- Igen, úgy!
- Akkor meg mire várunk még? Hozzuk ki őket!
- Eleanor, te n…
- Nincs ne! Én is megyek! Azért, mert nőből vagyok, még nem azt jelenti, hogy egy jelentéktelen, s erőmentes személy volnék! Nem fogom hagyni, hogy… Harry jól vagy?
- A picsába! – szitkozódott halkan Styles, majd óvatosan felállt, s kissé megingott, de a kocsijához sétálva kirántott belőle egy hatalmas táskát, s egy hatalmas és nehéznek tűnő pisztolyt, majd két kezébe vette a sajátját és az újonnan megszerezett, s elénk ált.
- Elegem van! Vége! Most, vagy soha. Szóval tudjuk meg azt a kibaszott igazságot és húzzunk el a mennybe! Esetleg a pokolba… - rántott egyet a vállán, majd belenéztem Zayn és Lou szemébe, akik Eleanoréba, majd ő Liamébe. Végül Hazza mögött szedtük a lábainkat egymás után, s miközben egy pókhálót kerültem ki óvatosan, a mellettem siető Tomlinson egészen pontosan a közepébe belefejelt.
- Te jó ég – szörnyülködött Payne, Eleanor pedig a homlokára csapott, s azt hiszem, ő most értékelte át a pillanatot, s azt, hogy újra láthatja Szerelmét.
- Annyira hülye vagy! Miért tetted ezt? Miért kelett ez?
- Szeretlek!
Mindketten megálltak egy pillanatra, mi pedig már előttük jártunk pár méterrel, de még visszanéztem, s némileg boldogan álltam a helyemen. Egymást ölelve dőltek neki egy sötét törzsű fának, majd Louis megkísérelt egy csókot, melyet a lány boldogan viszonozott. Végül egy nagyot sóhajtva én is továbbindultam, majd megfogtam Harry vállát, aki az érintés hatására rám sem nézett, csupán belefeledkezett a helyzetbe, s hihetetlen módon betörte az ajtót, mely már amúgy is némileg nyitva volt. Mindkét kezében-készenlétben pihent a Revolver, s csak arra várakozott, hogy mikor sütheti el magát. Harry ment a folyosó jobb oldali részére, Louis és Zayn megkísérelt a bal oldali ajtón túli rémségek szembenézésével, Liam és Eleanor pedig a lépcsőn mentek föl. Én jobbnak láttam ott maradni középen, s figyelni. Azonos idő elteltével mindannyian egyszerre tértek vissza.
- Elmentek!
- Semmi bizonyíték!
- Én találtam valamit – szólalt meg Zayn a túloldalról, majd átmentünk az ő helységükbe. Millió papír, és nyomtatvány, és… egy GPS pihent az asztal mellett fiók tetején. Bekacsoltam, s megkerestem a frissítéseket, s a beírt úti célt. Fogalmam sem volt róla, hogy kell kezelni, mert ez egyáltalán ne úgy nézett ki, mint az enyém, ezért csak reménykedtem, hogy találtam valamit. Aztán nyomkodtam még egy darabig, végül megjelent egy autó, s egy térkép. Temple Wood, s a jel, egyre csak készült elhagyni a települést.
- Srácok… ez az, amire gondolok? – mutattam feléjük a kijelzőt. Tehát igen, egy nyomkövető. Úgy tűnik megfeledkeztek erről a kis apróságról. Egyszerre téptük fel az ajtót, s rontottunk ki rajta, majd siettünk vissza a kocsihoz, végül konkrétan beestünk, s a terepjáró a súlytól szinte csak az oldalsó két kerekén ált. Harry, akárcsak egy őrült, úgy indította be a motort, s csodálkoztam, hogy a kulcs nem tört bele a zárba. Padlógázzal hajtottunk ki az erdőből, majd előre nyújtottam a készüléket.
- A közelben vannak.
- Nem veszíthetjük el! – közölte idegesen a sofőr, majd kissé lassított, s csupán lépésben haladtunk a kocsival. A készülék kijelzőjére pillantva láttam, hogy a két autó között körülbelül húsz méter távolság van. Sandán, s félve hátrapillantottam, így kilátattam a hátsó ablakon, s szinte elképzeltem, ahogy farkasszemet nézek egy puskacsővel. Bár ez lehetetlen lett volna. Tehát egy puska helyett megpillantottam a mögöttünk lévő fekete három terepjárót.
- Azt hiszem, megtaláltuk – szóltam, majd megfordultak, Hazza pedig belepillantott a visszapillantóba.
- Vagy inkább ők minket – suttogta, majd kinyitotta az ajtót, s éppen kézült, hogy kiszálljon, de Louis megállította. – Hé, tudom, mit csinálok!
- De nem ismered őket!
Már késő volt. Harry kiszállt, mi pedig a hátsó ablakokon figyeltük az eseményeket. A másik kocsiból is kiszállt… tulajdonképpen mindenki. Ana, Lily, Nicole, Brooke, A főnök, és a csatlósai is. Minden foglyot egymás mellé állítottak, s csupán egy méternyi távolság lehetett közöttük. Mögöttük egy-egy férfi, s mind fegyvert fogtak a nyakukhoz, arcokhoz. Végül utoljára Brooke-ot is felvezették, őt Harryvel szemben állították meg, majd a legtekintélyesebb, a főnök, a lány mögé ált, s fegyverét neki szegezte. Majd a férfi a száját nyitotta, de nem hallottunk semmit. Csupán az eseményeket láthattuk, de mikor megelégedtem, úgy döntöttem visszafordulok. Nem hagyhatjuk, hogy Harry ezt egyedül csinálja. Nem kötelező a halál. De a sorsot nem magunknak választjuk. Az életünk előre meg van írva. Akárcsak egy forgatókönyv. És mi vagyunk hozzá a szereplők. Nekünk csak el kell játszani. És ha most úgy ér véget a darab, hogy nekünk most végünk, hát legyen. De nem adhatjuk fel ilyen könnyen!
Harry Styles

„Miért?” A múltban oly sokszor föltettük ezt a kérdést, de a válaszokat, úgy tűnik, roppant egyszerűen meg lehet kapni. És a végtagjaim kihűltek, s elfehéredtek, az elmém zavart, mert a Szerelmem bajban van, de a haláltól olyannyira sem félek, mint tőle. De a gondolat is annyira mardos belülről, miszerint ma végre vége ennek az egész felhajtással, s valaki ma meghal, s ez bárki is lehet, hogy szinte a szívem majd’ kiugrik a helyéről, és legszívesebben széttépném magamat. Emelett mikor kiszálltam a kocsimból, s megpillantottam Őt ismét, elkapott valami furcsa érzés, és egyáltalán nem tudtamarra gondolni, hogy hogyan is néz ki. Egyáltalán nem érdekelt semmi, csak az, hogy megmenekülhessünk mindannyian. Aztán ott volt a családja, és a lányok is. Hát, nem éppen ilyen viszont látást képzeltem el magunknak. De mégis, mindjárt vége…
- Minden meg volt tervezve előre. Én már mindent tudtam. De még mielőtt megtudnád az igazságot, valami történjen már azokkal a majmokkal odabent… - mutatott a fekete Range Roverre, mire a srácok eltűntek az ablakból, s a férfi, aki eddig hozzám beszélt, mintha tudta volna, hogy mi fog történni, a hajába beletúrt, s egyszer csak kinyitódott a kocsim ajtaja, s kilépett belőle mindenki. Mellém álltak, s a család tagjaival szemben helyezkedtek el.
- Na. Cher nem véletlenül sírt, amikor megkapta a levelet. Ana nem azért ment el Los Angelesbe, mert a szülei ott találtak munkát. Egyáltalán nem a családja miatt hagyta ott Angliát. Lilyt pedig egyáltalán nem Zayn érdekelte. Nem azért hagyta ott Londont, és az életét, mert a fiú nem bánt vele jól az ágyban… Nem hiszem el, hogy ennyire hülye vagy, hogy ezt bevedd… sőt… mikor az idősebb Brooks először feltűnt a hotelszobátok ajtajában, majd nálatok aludt, s megcsókolt téged, aztán rejtélyes módon eltűnt… Annak is oka volt. Harry, értsd meg: itt minden okkal történik. Tudod, amikor az apjukhoz mentél be a kórházba, és Chert felhívta Claire, nos. A betegsége is meg volt rendezve. Mit gondolsz szívem? – itt Brookehoz beszélt – az apád miért nincs otthon tizennyolc éves korod óta? Az apád nekünk dolgozott. Az csak egy alibi volt, hogy zenél. Kellett valami, ami jól elrejti őt, s hogy mibe temetkezik majd bele. Az anyád is tudott róla, drágám. Ez egy illegális drog és kereskedőbanda. Mit gondolsz? Az anyád miért nem keresett? Csak te gondoltad azt, hogy már nem szeretnek. Ó, pedig menyire. Az a jóságos apád, állandóan a hülye képeiddel fárasztotta az agyam. De, hogy mégis mire volt jó ez az egész elrablás? Elvett tőlem valamit. Valamit, ami számomra az életemet jelenti. És, tudod… az alkohol sosem jó válasz. – itt rám nézett – a nem ment fel a tetteid alól. Sőt, ha részeg vagy, akkor vagy a legőszintébb. Ő pedig őszinte volt. Csupán tizenhét volt! Tizenhét volt a lányom, mikor megerőszakolta, majd ruha nélkül kidobta a fagyos, téli utcákra! Mikor megtudtam, s megtaláltam, egy dolgon múlott, hogy nem ölöm meg azonnal. Fájdalmasabb csapást akartam rá mérni. Megölni őt, aztán kiirtani a családját! És én most éppen ezt fogom tenni!
- Maga nem normális! – kiáltotta Niall, majd ránéztem, s kisé átértékeltem az imént hallottakat. Pár perc némaság telepedett a helyszínre, s minket már csak a kis falu közvilágítása fényesített meg. Lassan vettem a levegőt, s mikor kifújtam az orromon, s néha a számon, a leheletem szinte megfagyott. Mérhetetlen gyűlölet lett úrrá rajtam, s szavakkal kifejezhetetlen érzések kavarogtam bennem. Azt hiszem, jól döntöttem, mikor elővettem a pisztolyomat, s egy laza lendülettel a férfi fejéhez szegeztem, aki Brooke mögött ált. Egy aprócska mozdulat választott el mindent.
- Én nem tenném – szólt közbe egy másik srác, aki sokkal fiatalabbnak tűnt a főnöknél, de az éppen Claire fejéhez volt szegezve. Én pedig egyáltalán nem akartam megölni őt. A saját fegyveremet a szívemhez emeltem, majd felhúztam, s elsütöttem. Egy hangos puffanás, s egy kiáltás hallatszódott. Értetlenül meredtem magam elé, az összeszorított szemimet újból kinyitottam. Hiszen lelőttem magamat! Szétnéztem, s láttam, ahogy Niall a fegyver csövének a végét elfújja, akár egy western filmben.
- Nathan! – sikoltott fel erőtlenül Brooke, majd szemiből a könnyek csupán patakszerűen folytak, mire a főnök egy utasítást hallatott, ezért négy lövést adtak le. Lily, Niall, Nicole és Liam kapott egy golyót. Ellőt madárként hulltak le a földre, én pedig Eleanorra néztem, aki a földön elterülő srácokhoz sietett oda. Maradt Lou, Brooke, Ana, Claire, Zayn, Eleanor és én.
- Megölte a barátomat? – dühödött be Zayn, majd erősen felhúzta a fegyverét, s egy lövést adott le Ana fogva tartójának, mire annak a párja rendeltetésszerűen fordult felém, s gondolkodásnyi időm sem volt. Egy lövést adott le Brookera, aki a karjához kapott, s a főnök karjaiba omlott pár pillanat alatt. A főnöke aztán egy lövést adott le rám, amely egészen pontosan a vállamat találta el, amely szinte azonnal vörös foltot hozott létre a fekete felsőmön, s még a hold fénye alatt is tisztán lehetett látni a vért. Annyi erőm maradt összesen, hogy fél lábon is, de felbírtam emelni a karomat, s az egyetlen élő ellenséget is lelőttem. Pontosan a homlokába kapta a golyót. Van, akinek ez a sorsa. Neki ilyen élet jutott.
Azt hiszem ismét elhagytam önmagamat, mert már csak testem koppanását, s erős fájdalmát éreztem az aszfalton. Nem voltam teljese magamnál, de azt hallottam, ahogy a mentő, s a rendőr kocsik szirénáznak. Pár mondatfoszlányt, s nevet felismertem, de semmi több. Igen, azt hiszem véget ért. De legalább túléltük. Ha nem is mindannyian.

14 megjegyzés:

  1. ÚR-IS-TEN!!! Ez eszméletlen volt!! Komolyan láttam magam előtt a jelenetet. Annyira fantasztikus lett! Hamar hozd a kövi részt :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm, nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszésedet!<3

      Törlés
  2. Drága Cher!
    Ha képes voltál megölni Niall atomszexi Horant, esküszöm neked, hogy kitekerem a nyakadat! Hogy tehetted? :O Mindjárt megőrülök, ha nem tudhatom meg, mi a folytatás. Még, hogy utálod a függő végeket, akkor ez mi? Ne csináld ezt velem :'( Kérlek! (oké - most írtál nekem Facen, és már nem haragszom, bocsi a kirohanásért <3 szeretlek)
    Szóval, akkor térjünk rá a részre. Nekem nagyon tetszett, mind a három szemszög váltás, hiszen pont így volt tökéletes, még a röhejes kő-papír-ollózás ellenére is. Vicces volt, ahogy belecsempésztél egy-két vidámabb részt, mint például, Zayn mondatát Niall szemszögébe, meg Niall horrorfilmbe illő gondolatait.
    A vége brutális lett, esküszöm, csak kapkodtam a fejem. Sosem gondoltam volna, hogy ilyen valóságos és borzalmas (csak jó értelemben) lesz a vége. Nathant nagyon sajnáltam, őt kimondottan kedveltem.
    Meg persze a többieket is, mint Harry és Brooks, meg Liam... de most na...tudod, kiért dobog a szívem XD
    Millio puszi Xx nagyon várom a folytatást!!!!! <333 szeretlek <333 jó, hogy visszatértél :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. muhahaha, ez azt jelenti, hogy tetszett? :D
      áhá, szóval felcsigáztalak.
      Sokat jelent, hogy elolvastad, írtál és egyáltalán, hogy tetszett! Komolyan.
      (DE azt még mindig nem árulhatom el, hogy ki hal meg:3)
      <3

      Törlés
  3. Imádtam!Bele tudtam élni magam a részek komolyságába.Nagyon várom a folytatást!!Remélem a "jók" nem halnak meg!!:((Nathant azért sajnálom de már mind1.Fúúh vajon ki hívta ki a mentőket??!!Jó volt ez a 3 féle szemszög.Remélem minél hamarabb jön a kövi rész!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. MÉg lesz olyan szemszög bőven, ami visszatekint ezeknek a cselekményeknek az előzményébe.... Azért csak nem hagyhatom ennyiben!! :) <33

      Törlés
  4. De goni vagy!! Áá nem fogom kibirni! ÁÁÁÁ amúgí TÖK JÓ LETT! :)

    VálaszTörlés
  5. Szia!

    Könyörgöm folytasd!! Istebem ez hihetetlen volt! Mikor írtad hogy Niallt és Liamet melőtték nálam ott törött el a mécses! Kérlek hamar hozd a kövit! :)

    Puszi: Dorka

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!:)
      Valamint Harryt is, érdekes, őt senki sem veszi figyelembe:(
      Azért köszönöm, nagyon örülök, hogy tetszett! <33

      Törlés
  6. Szia! Meglepi nálam:)
    http://mekeme-happy.blogspot.hu/p/dijak.html

    VálaszTörlés