2012. augusztus 10., péntek

All In Dark

Sziasztok! 
Mivel is kezdjem ? :) Nagyon köszönöm a 29 rendszeres olvasómat, az összes kommentelőt és szavazót és azokat akik olvassák a blogomat. Nekem ezek a dolgok nagyon jól esnek, de annyira, hogy el sem hiszitek ! Még valami. Az oldalon több, mint 6000-en jártak. :) Ismét egy dolog, amitől rettentő boldog vagyok. Viszont, egy kérés. Mivel látom a szavazatokat, (balra)  kérném, hogy a 46- ember aki szavazott valahogy mutassa már, hogy tényleg érdekli a blog. :) Legyen az egy komment, vagy egy szavazat a részek alatt. Nagyon-Nagyon köszönöm.  A rész végén szavazzatok ! :))
Kellemes olvasást! :))


Cher Brooks

Vajon ki lehet ? Reméltem, hogy nem az akire gondolok. Megfordultam egy szembe találtam magamat a hatalmas csokoládé barna szemeivel, gyönyörű fekete hajával és vágytól duzzadó csókos ajkaival. Te jó isten. Miket beszélek ? Továbbra is az ölelésében maradtam, s éreztem, hogy kezd csökkenni a köztünk lévő távolság. Már ha még volt távolság. Egyre közelebb és közelebb kerültünk egymáshoz, mikor arcát nyakamba fúrta , kezét fenekemen kezdte pihentetni és belesúgta fülembe. 
-Mondanom kell valamit. - kezdtem unni már az ilyen kezdetű "beszélgetéseket", ezért ellöktem magamtól. Semmivel és senkivel nem törődve kaptam le egy sálat a fogasról, majd leléptem. Nem zavart, hogy otthagytam mindenkit, de most arra volt szükségem, hogy egyedül legyek és átgondoljam kicsit a dolgokat. Az irányt a Hyde Park felé vettem. Imádom hallani a víz hangját. A csöndet megtörő csobogás, szinte zene a füleimnek. Régen is sokat jártunk ki ide Lilly-el és Ann-el. Na de hagyjuk őket. Igaz, már kezdett sötétedni, és hűvös is volt már, ezért magamra borítottam a vörös sálat amit magammal hoztam. Akkor vettem észre, hogy bele van varrva Zayn neve a bal alsó sarkába. Remek. Már jó ideje sétálgathattam, mikor végre elértem a célomat. Találtam egy jó kis helyet, ahol nem volt senki, csak pár piás üveg. Leültem a kőre, levetettem cipőmet és bár az elején még kicsit dideregve, de belelógattam a lábamat a hideg Temze habjaiba. Közben nekikezdtem a nagy fej törésnek, mely nem másról szólt , Zaynről és Rólam. De hát nincsen köztünk semmi. Mi csak barátok vagyunk. Na ja, most jön a nagy fejmosás, hogy nincs lány és fiú között barátság. De hát akkor, hogy van ez Liam-el, Lou-val és Niall-el ? Nem tudom mi lehet köztünk, de az biztos, ő többet érez, mint barátság. És az a csók a múltkor, ami ma is majdnem megismétlődött... Viszont tényleg jól csókol, nem tagadom. És igazából élveztem is. Úr isten. Már megint, miket beszélek ? Tisztáznom kell Zaynnel a dolgokat, mert nem akarom megbántani sem őt, sem pedig Harryt újabb félreértésekkel. De érzek valamit. Valamit, ami nem jó. Érzem, hogy ez a dolog Zayn és köztem egy egyszerű beszélgetéssel nem lesz lezárva...
Nem tudom mennyit ülhettem a hideg kövön ,de már korom sötét volt. És akkor vettem észre, hogy a telefonom is otthon maradt. Ahogy erre ráeszméltem tüsszentettem egy hatalmasat, majd kiszálltam a vízből , fölkaptam a cipőmet és elindultam hazafelé. Útközben szinte végigprüszköltem az össze utcát, és belül éreztem, hogy nem nagyon tett jót ez az esti "kiruccanás". 
Viszonylag gyorsan hazaértem. A srácok már aludtak. Legalábbis nem voltak lent és már sötét volt. Nem is kerestek?...A telefonom is ott hevert a pulton, ahol hagytam. Gyorsan levettem cipőmet, a sálat visszatettem a helyére, majd a telefonommal világítva szökdécseltem föl az emeletre. igen, szökdécseltem. Halkan bementem Harry szobájába, vagyis a szobánkba és döbbenten láttam, hogy nincs idebent. Egyszer csak hátulról elkapott és maga felé fordítva megcsókolt. 
-Miért léptél le ? - kérdezte, ezzel csókunknak véget vetve. 
-Holnap mindent elmesélek ígérem, de most nagyon rosszul érzem magam. -és tényleg így volt, mert rettentően elkezdett fájni a gyomrom és megfájdult a fejem. 
-Pedig nem is ittál annyit. -aggódott, s közben kezét a homlokomra tette, megnézve, hogy vajon lázas vagyok-e. 
-Ellenben veled. - tettem fel. 
-Nem vagy lázas, de inkább pihend ki magad, mert szerveztem holnapra egy kis meglepetést. - mondta szorosan magához ölelve. Azzal befeküdtünk az ágyba ,majd átölelte karjaival derekamat és így aludtunk el. 


Másnap reggel, még mindig ugyan abban a pózban voltunk, ahogy este lefeküdtünk. Szerelmem ott szuszogott mellettem, majd ezt a gyönyörű látványt az szakította meg, hogy hatalmas köhögés tört rám. Erre sajnos kedvesem is fölébredt és aggódóan szegezte rám tekintetét.
-Sajnálom, hogy fölébresztettelek. - sütöttem le a szememet.  
-Most már igazán elmondhatnád, hogy mit csináltál tegnap. Nagyon aggódom érted. Szerintem látnia kellene egy orvosnak. - mondta 
-Szóval, öö, izéé. Elmentem a parkba. -hebegtem
-És ? - Tudta, hogy nem fejeztem be, de ha elmondanám a Zaynes dolgot, biztos, hogy megharagudna. 
-Szóval amikor leléptem tegnap,  a Parkba mentem és ott a Temzénél má..-nem tudtam befejezni :
-Te komolyan gondoltad, hogy a Temzében lógatod a lábad ilyen hidegben ? - vont kérdőre. Bár, mielőtt válaszolhattam volna, Harry kirohant a fürdőszobába. 

Kapcsoltam, majd én is utána siettem. A WC fölött görnyedt és rémült arcot vágott. Gyorsan odakuporodtam mellé, majd leültem a fürdőkád szélére. Nem kezdtem el kioktatni, hogy 'ezért nem kellett volna sokat inni', meg 'megárt a sok pia' és hasonlókat. 
-Jól vag..- kezdett volna bele, de épp jött ki belőle egy adag, és ekkor én inkább eljöttem mellőle, hiszen ha nem teszem tuti én is kidobom a taccsot. A kis szekrényben kezdtem el keresgélni valami gyógyszert, meg zsebkendőt. Mikor megtaláltam a megfelelőket, odanyújtottam neki. 
-Életmentő vagy. - istenített, bár nem tudom miért. Szerintem ő is ezt tette volna fordított esetben. 
-De még mindig ragaszkodom hozzá, hogy lásson téged egy orvos. - folytatta, majd ezt követően ismét elkezdett fájni a gyomrom. Egyből odakaptam, mire kedvesem is fölfigyelt, majd fölállt és megtámogatott. Ha nem teszi, szerintem ott esek el. 
-Nem kell orvos. Csak egy megfázás. -mondtam, majd nekiindultam, hogy megmossam a fogam, de visszarántott.
-Csak nem gondolod, hogy ..- itt a szájára mutattam- előbb moss fogat. - 
-Miből gondolod, hogy megakartalak csókolni ? -pimaszkodott, de odanyomtam kezébe a fogkefét, majd elkezdődött a "fog mosás", amit sikerült elbaromkodnunk. Egymásra kentük a habot, aztán már ki sem látszottunk a fog krémből. Elég viccesen néztünk ki, amit meg kellett örökítenem. Miután végeztünk a tisztálkodással, átöltöztünk. Az is jó móka volt. Én vetkőztettem őt és ő is engem. ÉN választottam ki neki a ruhát, ami egy fehér egyszerű póló és egy sötétkék combközépig érő nadrág. Ő nekem egy szürke toppot és egy fehér rövidnadrágot választott, majd elindultunk lefelé . Csak Liam és Louis volt lent, akik épp a tükör tojás sütés elsajátításával próbálkoztak. 
-Jó reggelt srácok. -üdvözöltem őket, s közben jót szórakoztam rajtuk. 
-Helló - köszöntek egyszerre, majd Lou felsikított. Egy kis tojás szépen folyt le a fejéről. Épp kitörni készült a nevetésem, mikor Louis bemártotta fejét a csapba és szószerint megmosta a haját. Na itt már mind a négyen tomboltunk a röhögéstől, s épp vánszorgott lefelé Niall is. 
-Ti meg mit -csi ... -majd ő is beszállt a nevetésbe. 


Miután a reggelit elfogyasztottuk beültünk a nappaliba és elkezdtünk nézni valami Galambos természet filmet. A srácok délelőttje szabad volt, ugyanis csak délután kell elmenniük próbálni az Olimpiai fellépésükre. Megegyeztünk, hogy én is elmegyek, de csak akkor ha Eleanor is jön. Jut eszembe, Zayn még mindig nem volt velünk, ő még azóta is a szobájában ücsörgött vagy aludt. 
Mikor már kezdtem unni ezt a "filmet" kimentem a konyhába valamit inni. Épp a pohárral a kezemben visszafelé tartottam, mikor az kiesett a kezemből, onnantól pedig se kép,se hang. Minden elsötétült...

6 megjegyzés:

  1. Annyira jó. !!! Van egy tippem hogy mi baja van Chernek. :) de csak tipp :D xdd Hamar hozd a kövit :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nem tudom mire gondolsz;)..de nemsokára kiderül :)

      Törlés
  2. Wááá várom a folytatást nagyon jó lett*.*:DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. köszönöm ,és szerintem ha ma meglesz a 6 komment, akkor ma hozom is :)

      Törlés
  3. Juj de várom a kövi részt!! :):)

    VálaszTörlés