2012. augusztus 26., vasárnap

Award

Sziasztok !
Újult erővel tértem haza a kilenc napos csodálatos nyaralásom után, ahonnan rettentő sok ihletet kaptam a további részek írásához. Így van ez most is, hiszen ahogy hazaértem, azonnal megnéztem a blogom és nagyon, de nagyon boldog lettem a 14 szavazás és 3 komment miatt. 
És ezennel bejelenthetem, hogy megkapta a blog Első díját, amit  Dorothy98 -nak köszönhetek !


1. Tedd ki a díjat.
2. Írj magadról 5 dolgot.
3. Jellemezd magad 4 szóval.
4. Küldd el 3 embernek.
2. - Mindenképpen szeretnék eljutni ezekre a helyekre : Los Angeles, London, Mallorca, Sydney.
    - Van egy macskám, akit Sziszinek hívnak. 
    - Imádok írni. egyszerűen a szenvedélyem. :)
    - Nem szeretem a húst, de nem vagyok vega sem. 
    - Jelenleg Szegeden vagyok :) 

3. Szerintem nem lehet 4 szóval jellemezni senkit, és ez mindig mindenkinek "nehéz" feladat , hiszen nem látjuk magunkat, nem tudjuk milyenek vagyunk. ;) én azért leírom nektek : 
- Vicces
- Kalandvágyó
- Érzelmes
- Író (stb...)

4. Nagyon sok blogot olvasok, összesen 23-at, sőt.. És nehéz volt kiemelni csak hármat ,mert mindegyik nagyon jó ! Szerintem, akinek van ilyen fanfic-je, az mind tehetséges. Szóval, ezek lennének azok :
http://onedirection-zap.blogspot.hu/  ( OneDirectionStories2 )
- http://harrystylesbestlovestory.blogspot.hu/  (Defective Love )
- http://onegirlonemonthonedream.blogspot.hu/  ( Just A Girl In London )

 Szeretném még hozzá tenni, hogy a többi blog is nagyon szuper, ezek pedig csak 3, a további csodás 1D-s fanfictionokból. 
A 34. fejezetet HOLNAP hozom. ! :)))

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése