2012. augusztus 6., hétfő

You lost me too...

Helló! :)
Nagyon köszönöm a kommenteket az előző részhez. Gondolom, már vártátok ezt a részt, ezért nem is húzom tovább. A rész végén szavazzatok ! :) 
Kellemes olvasást !


Cher Brooks
Éppen csak egy pillanat volt, hogy visszamentem a telefonomért.Talán 5 másodperc sem volt. De Nicolnak ennyi is elég. Tudtam, éreztem ,hogy valami nem oké nála. Tudtam, hogy nem kellene egyedül hagynom Vele. Még mindig benne ég a gyűlölet tüze irántam. És neki nem is kellett több, csak egy megfelelő pillanatra várt. Ami most adatott meg. Ott csüngött Harry-n és őt csókolta. Láttam, hogy kedvesem szabadulni akar, de Nicol nem engedi. Szó nélkül rohantam hozzájuk és téptem le Róla. 
-Azért ezt nem hittem volna. - mondtam neki, majd Harry-t karon fogtam és húztam magammal kifelé a szobából. 
-Jó voltál göndörke ! -hallottuk még a hangját, de már nem bírtam magammal és Harryt magam mögött hagyva rohantam vissza dühösen az ismerősömhöz. Igen, ismerősömhöz. Egy ilyen embert én már bánom, hogy megismertem, nemhogy a testvérem legyen...Szóval, visszarohantam hozzá és elengedtem egy kósza könnycseppet.
-Most már Engem is elvesztettél. - mondtam neki, mire ő fölényesen fölnevetett és vállamra tette kezét. 
- Azt hiszed, érdekel ? -mondta egy gúnyos mosoly kíséretében. Harry persze végigkövette az eseményeket, majd mielőtt bármit szólhattam volna, összekulcsolta kezünket és a lift felé irányított. A rövid utunk közben csak néha előtörő szipogásomat lehetett hallani, majd Harryre néztem :
-Sajnálom - Ahogy kimondtam, épp leértünk, majd mielőtt kiszálltunk volna, gyengéden visszahúzott . 
-Ugyan mit ? -kérdezte, s közben szemei arcomat vizsgálták. 
-Nem így terveztem az estét. Sem a reggelt. - adtam választ, majd elindultam kifelé a liftből és egy fotelhez vettem az irányt. Harry leült mellém, majd szembe fordított magával és megcsókolt. 
-Gyere. - kérlelt mosolyogva, majd válaszomat meg sem várva vettük az irányt az utca felé. 


Teljesen kiment a fejemből a dal. Mikor a stúdió elé értünk , a többiek már ott voltak, és ránk vártak. Sikeresen késtünk kerek 5 percet. A dalfelvétel ugyanolyan jó hangulatban telt el mint a múltkor , bár az áramszünet kimaradt. Két és fél órás munka után boldogan és elégedetten hallgattuk meg az elkészült dalt. Szerintem jó munkát végeztünk, és mivel úgy is készen voltunk ,el engedtek minket. Dél volt és elég éhesek voltunk mindannyian de öt kölyökkutyának ki tud ellenállni ? Besiettem a konyhába és kitaláltam mi legyen az ebéd... 
-Az jó lesz ! -jött be Niall a konyhába.
-Mi ? -kérdeztem értelmes fejet vágva .
-Az, amire gondoltál. - kaptam a választ. -Nem tudom mi az, de jó. Már nagyon éhesek vagyunk. 
-Oké, akkor pizza megfelel ? 
-Én itt sem vagyok. -mondta majd egy üveg Cola kíséretében tért vissza a többiekhez. 
Ahogy kiment én már el is kezdtem készíteni a tésztát...Annyira belemerültem a dologba, hogy észre sem vettem, hogy valaki besétált volna a konyhába. Az a Valaki hátulról átkarolta derekamat, majd lágy puszikat nyomott nyakamra. Érintéseitől kirázott a hideg. Megfordultam, hogy láthassam Őt, majd mikor már szemben voltam vele úgy folytattuk , ahogy elkezdte. Csókunknak én vettem véget, hiszen éreztem, hogy lehet, ma nemigen ebédelünk, mert a pizza odaég. Szerencsére még időben kivettem, majd Harrynek odaadtam hat tányért, hogy terítsen meg. Mindenkinek tettem két szeletet a tányérjára, majd visszatettem a mosogatógépbe a tálat. Visszaérve, már mind az öt srác falta a kaját...



-Na most mit csináljunk ? -tette föl a kérdést Lou. 
-Nem tudom, tele vagyok. - mondtam egy sóhajt elengedve. A többiek is kidőltek, sőt még Niall is, aki összesen hat szelet pizzát evett meg. 
-Kitaláááltam. - hangzott az örvendező Louis hangja. 
-Halljuk. -mondta unottan Liam ,aki a távirányítót babrálta ujjaival. 
-Játszunk valamit. - mondta ugyan azzal az unottsággal Lou. 
-Neee - adtuk egyhangúan a választ. 
-Lééétszi , legalább te Cheeer. - fordult hozzám, de hát beadtam a derekamat, és egy 'oké'-t mondtam. Azzal fölkapott és elkezdett velem rohangálni a házban.
-Louis tegyél le, ha nem akarod, hogy lehányjalak. - mondta neki, miközben a hátát püföltem játékosan. 
-Jól van na. - mondta. Hogy lehet ennyire örülni egy egyszerű szónak ? A kis malőrünk után visszasétáltunk a nappaliba, majd leültünk a többiekhez. Belül éreztem azért, hogy nem tett jót ez az ugrálás... 
-Akkor mit játszunk ? -kérdeztem 
-Mondod vagy Mutatod ? - adott egy javaslatot Harry.
-Nekem jó, Nekem is , Benne vagyok. -Hallatszott a válasz a többiektől is. 
-Oké, akkor Cher !- mondta Lou, majd Niallra nézett és összesúgtak. 
-Mondom ! - vágtam rá, még mielőtt megkérdezték  volna és valami őrültséget mondtak volna. 
-Milyenek az együttlétek Harryvel ? -tette föl a kérdést Lou, majd Niall-el elkezdtek röhögni. 
-Erre nem válaszolok - mondtam 
-Akkor zálogot kell adnod -mondta rosszfiúsan Harry.
-Mégis mit ? - kérdeztem, sóhajtva. Miért kellett nekem ebbe a játékba belemennem? 
-Ruha -mondta Zayn, aki szintén jól szórakozott Niallékkal.
-Még pedig a...- kezdte Niall...

6 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett :D szerintem melltartót mond, vagy bugyit :D de most hogy ezeket leírtam tuti nem ezek leszenek. xdd várom már a kövit :D

    VálaszTörlés
  2. Nagyon jó lett :) Kövit !

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. már csak 3 hozzászólás és hozom a következőt :))

      Törlés
    2. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

      Törlés