2012. augusztus 28., kedd

What is this thing again?

Sziasztok!
Szeretnék bocsánatot kérni, amiért nem hoztam tegnap a megígért részt, de elkaptam valami vírust amíg nyaraltunk egy szigeten, és most jött ki rajtam. A lényeg, hogy mostanra már jól vagyok, és hozom nektek a 34. fejezetet. Nagyon hálás vagyok a 35 rendszeres olvasómnak és az összes olvasómnak, kommentelőmnek. A rész végén továbbra is várom a szavazást és a hozzászólásokat. Jó olvasást, xx

  

Harry Styles

  Mikor megláttam Zayn-t és Cher-t a nappaliban összebújva, azt hittem fölrobbanok. Egyszerűen nem hittem a szememnek. Nem ez az első példa arra, hogy ők ketten...
-Hogy az a... - mondtam, majd teljes erőmből becsaptam a bejárati ajtót, majd fölrohantam a szobámba. Itt, most, ebben a pillanatban nem érdekelt senki és semmi. Előtörtek belőlem a könnyek. Igen. Én, Harry Styles, sírok. Sírok a szerelmem után, sírok azért, mert nem érezhetem magamon érintéseit, ölelését, csókjait. Csak álltam az ablaknál, és törtek elő belőlem a könnyek.Csak álltam, nekitámaszkodva a falnak, és néztem ki az ablakon az éppen virágokat locsoló kertészünket, Nora -t. Közben azon gondolkodtam, hogy itt van egy lány, akit majdnem, hogy 4 hónapja ismerek, és vagyunk együtt. Állandóan be üt valami a kapcsolatunkba. Bár mindig elsiklunk felettük, ez nem mehet mindig így... Mit ne mondjak elég régóta nem voltam vele,és már nagyon vágyakozok utána, állandóan csak rá gondoltam z elmúlt napokban is, és mindent megadnék csak azért, hogy újra vele lehessek teljes mértékben. 
Jó ideje álldogálhattam az ablakban, mert észre sem vettem, hogy már a nap is lemenőben van. Merengésem közepette tért be az ajtón szerelmem. Szótlanul és csöndesen lépet be, s sétált a szekrényemhez. Levette bőröndjét, s pakolni kezdett belé. 
-Te meg mit csinálsz ? - kérdeztem tőle, bár elég egyértelmű volt a dolog.
-Elköltözöm.Nem szeretnék több botrányt. Így lesz a legjobb neked is, nekem is és Zaynnek is. - kaptam a választ, mely belegondolva is rossz, nem még, hogy kimondva.
-Sajnálom. De már nem bírom tovább. - nyögtem ki halkan, majd kezeimet válla oldalára helyeztem, mire ő föl állt, s így már szemtől- szemben álltunk egymással.
-Mit ? -kérdezte értelmetlenül, de ekkor már kár lett volna szavakat használni, egyszerűen nem bírtam magammal. Megcsókoltam...Egy pillanatig várt, majd ő is visszacsókolt. Onnantól kezdve egyre gyorsabban és szerelmesebben történtek a dolgok, míg nem elértük a gyönyört. 
Csodálatos éjszakát töltöttünk együtt, és szerintem most már mind kettőnk meg bizonyosodott arról, hogy összetartozunk. Éjjel kettőkor arra ébredtünk, hogy szakad az eső és villámlik. 
-Harry.. -fordul hozzám, majd valami nedveset éreztem meztelen mellkasomon. 
-Te sírsz ? - töröltem le egy könnycseppet arcáról.
-Kérlek bocsáss meg nekem - hallottam elcsukló hangját, majd szorosan magamhoz öleltem. 
-Szerintem inkább, nekem kellene bocsánatért esedeznem nálad - próbáltam elviccelni a dolgot. Sóhajtott egy nagyot, majd följebb húzva magunkra a kék takarót, szorosan magamhoz ölelve aludtunk tovább. 


Cher Brooks
  Reggel, a nyugodt ébredés helyett, arra kellett fölriadnunk, hogy Niall, Zayn és Liam három különböző újságot tartanak a kezükben, melyen az egyiken a cím : " Harry Styles új barát nője" , a másikon meg : "Styles legújabb üdvöskéje". A harmadikon pedig : "Lesifotó-k Stylesról és Barát nőjéről" . Arra számítottam, hogy egy betűt sem tudok majd elolvasni a kora reggeli ébresztés miatt, de hát annyira meglepődtem, hogy azonnal kikaptam az újságokat a kezükből, majd oda lapoztam az említett címekhez. Közben Harry még csak kómáson és szemét dörzsölgetve ült föl ágyában , miközben a három srác is helyet foglalt az ágyon illetve a széken. Közben Louis is befutott, majd olvasni kezdtem hangosan az egyik mocskos cikket. 
"Új képek jöttek napvilágra Harry Styles-ról és egy eddig számunkra ismeretlen lányról, miközben épp London egyik luxus szállodájának egyik lakosztályában kapták őket lencse végre.... " Itt megálltam, ugyanis nem tudtam, tovább olvasni. Tekintetem lejjebb futott a képre, amin szinte majdnem elájultam. Az én drága "testvérem" szerepelt a képen, mikor épp csókolja a szálloda ajtajában Harryt. (kép itt
Egy másik cikkhez pedig ez a kép társult (kép itt). Azon szerintem nem is ők vannak, de hát ha a média szerint Harry van a képen, akkor nincs szemük. 
-Én nem is láttam ott fotósokat - döntöttem fejemet kezeim közé. 
- Most mit csináljunk ? - kérdezte Zayn, miközben épp az egyik újságot kezdte nézegetni. 
- Haver, ezt már nem lehet visszavonni, ráadásul igaz is. - dörzsölte meg tarkóját Niall, s hagyta el a szobát. A további három fiú is követte példáját, majd Harryvel kettesben maradtunk.  
-Szerintem meg kellene most már tudnia mindenkinek, hogy együtt vagyunk, mert ha nem..akkor ezzel a csajjal fognak összehozni. - simított végig arcomon 
-Félek ... És féltelek titeket..Tudom mikre képes Nicol, és nem szeretném ha..- kezdtem bele mondandómba, de szerelmem közbe vágott. 
-Szerintem beszéljünk Paul-al, aztán majd eldől mi lesz. De most menjünk le a többiekhez.  
Egy rövid negyed óra alatt felöltöztünk, és elkészülődtünk. Lementünk a többiekhez, majd elfogyasztottuk a Liam által készített finom reggelit, ami annyiból állt, hogy: palacsinta, palacsinta és palacsinta... Az isteni reggeli után beültünk a nappaliba filmet nézni, ugyanis a srácoknak szabadnapjuk van, és nem is terveztek semmit mára.
Végül is a Ted mellet döntöttünk, vagyis igazából döntött Lou, melyben addig jutottunk el, hogy betegyük a lejátszóba a filmet, ugyanis csöngettek. 
-Ki lehet az ? -kérdezte Zayn, majd föl állt, hogy nyissa az ajtót.
-Te meg mit keresel itt? - Zayn kérdésére mindannyian odakaptuk fejünket, és az ajtóban nem más állt mint Nicole Brooks személyesen.... 

3 megjegyzés: