2012. július 30., hétfő

Do Not Do That !

Sziasztook! :)
Elsősorban köszönöm a kommenteket és a szavazásokat az utóbbi két részhez.  Viszont lenne egy kérdésem vagy inkább kérésem. A bal oldalon lévő szavazáshoz többen is azt választottátok, hogy 'Izgalmasabbat'. Nos, aki ezt választotta, kérném ,hogy írja le kommentben, hogy mégis mire gondolt, mit szeretne benne látni stb.. Még valami. Aki azt választotta, hogy 'Hayd abba', azt is kérném, hogy írja le kommentbe, hogy mégis miért, vagy mi Nem tetszik neki . Ennyi lenne a "feladat". :) A többiek szavazatát is nagyon-nagyon köszönöm! :) Ja, és itt a következő rész, aminek a végén kérlek titeket, továbbra is szavazzatok és kommenteljetek ! Köszönöm :) Jó olvasást. 


 Cher Brooks
A kérdés föltétele után csak álltam. Nem ütött ki arcomra sem öröm,sem bánat..semmi. Bár belül tomboltam, hiszen nem mindenkit kérdeznek meg, hogy lakna-e egy házban a One Directionnel. Bár én nem azért szeretem őket, mert Ők a 1D. Ezt már tudtukra is adtam párszor. A srácok teljesen mások a valóságban, mint ahogy leírják őket az újságokban, cikkekben vagy ahogy beszélnek róluk. Persze, poénosak és állandóan kalandot és viccet csinálnak szinte mindenből. De azért elég komolyak is tudnak lenni, Ha arról van szó. Mindenképpen 'igen'-t mondtam volna de..:
-Minden rendben ? - kérdezte , majd megpuszilta a homlokomat. 
-Persze. -mosolyogtam- Csak tudod...persze, már nagykorú vagyok meg minden, és szinte mindig együtt vagyunk, de szólnom kell róla a szüleimnek. -mondtam neki, mire láttam a szemében valami fura csillogást, amit nem nagyon tudtam hová tenni.
-Oké, Rendben,persze ez csak természetes. - válaszolta , majd megöleltem. Szorosan magamhoz húztam, majd nyakánál fogva , mélyen a szemébe nézve öleltük egymást. Épp ebben a pillanatban futott oda Lou, hogy letelt a tíz perc. Kézen fogva mentünk vissza, majd az eddig tudomásra sem vett papíromat kezdtem el nézegetni. A tetején a zene címe. One Direction - Stand Up . 
Alatt pedig a szöveg és kották. Szerencsére még kiskoromban megtanultam kottát olvasni így ezzel nem volt gond. A zene pedig nem a megszokott volt, hanem már át volt dolgozva ,nekünk pedig csak föl kellett énekelünk. Sokat nevetgéltünk közben, bár a munkát elég komolyan veszik. Legalábbis ezt a részét. Már nem is tudom hanyadjára kezdtük újra, mert Lou állandóan Harry haját igazgatta. Aztán Harry bökdöste Lou-t. Zayn és Niall volt, hogy más szavakat énekeltek bele a dalba. Liam és én ezeken csak nevettünk. Végre normálisan újrakezdhettük. Nekem csak annyi volt a feladatom, hogy a közösbe énekeljek és a végén egy külön szólót énekeljek. Mikor végeztünk kijöttünk a külön részből és meghallgattuk a dalt. :
-Ejha..tényleg jól döntöttünk - veregette hátamat Lou .
-Srácok! - szólt egy hang kintről - Srácok!  - Paul volt az. Fel sem tűnt, hogy kiment. 
-Kaptunk egy feladatot. -kezdte - Felkértek titeket, hogy írjatok meg holnap délig egy dalt. De! - és ezt hangosan kiemelte - Chernek is közre kell működnie - 
-Holnap délig ? - mondtuk egyszerre 
-Igen. És jobb lenne ,ha már most elkezdenétek. Nekem most mennem kell.  - hát..jó kis menedzser, itt hagy minket...ráadásul össze leszek zárva 5 hülyével, akik végig fogják hülyülni az éjszakát.- Azzal kilépett ő is és a többi felesleges ember a teremből így csak hatan maradtunk . 
-Szerintem hagyjuk..majd holnap megírjuk - kezdte Zayn
-Szerintem is...-bíztatta Niall - most inkább menjünk haza és...
-És játszunk valamit - folytatta Lou elterelésképpen, mert tudta, hogy Niall biztos valami kajához kötődő dolgot akart mondani.

 Út közben még megálltunk ebédelni a Nandosban. Niall csirkét evett, a többiek ,azaz mi, pedig Wraps-ot ettünk. Közbe feljött egy kellemetlen kérdés, egy nem várt személytől .:
-Akkor ti most kibékültetek ? -mutatott ujjával Rám és Harryre. Erre mi csak összenéztünk és egy gyors puszit adott a számra. 
-szóval igen - válaszolta meg saját kérdését. Ekkor Harryt kicsit megbökdöstem az asztal alatt, hogy senki ne lássa. Ezt csak úgy jelzésül, hogy mondjon már Valamit. 
-Ja, és öö..izé..Bocs, hogy.. -kezdte Harry .
- Elfogadom az egészet annak, hogy részeg voltál. - fejezte be Zayn, majd lepacsizott Harryvel.
Miután befejeztük az evést, Lou és Liam telefonált , hogy áthívják Eleanort és Danielle-t. Mikor ők is megérkeztek a párjaik egy-egy csókkal üdvözölték egymást, majd beültünk a nappaliba. 
-Szóóóval, akkor..-kezdte Lou - Mondod vagy Teszed, Monopoly, Póker, vaaaagy Répák barangolása ? - kérdezte egy levegő vétellel . a srácok mind a pókerre "szavaztak" így azt játszottunk. De azt tudni kell, hogy közel sem a szokásos póker volt a miénk. Mindenképpen ragaszkodtak a Vetkőzős pókerhez. A lányokkal persze tiltakoztunk, de semmi értelme nem volt. Átmentünk a játékterembe, ami a földszinten volt a nappali mellett. A falak pirosak és fekete bőr székek voltak. Volt egy billiárd asztal, póker asztal, mini-golf pálya és egy mini-bowling pálya is. Körbeültük az asztalt ilyen sorrendben : Harry,Zayn,Lou,Niall,Liam. szembe velük pedig, Én, Eleanor és Danielle. Aki veszít az vetkőzik..Persze a srácok közben direkt csaltak, csak azért, hogy mi vetkőzzünk. Logikus. A csajokkal már csak fehérneműben voltunk, mikor abbahagytuk egy pár percre, ugyanis mindenki fölment az emeletre valami Fontos dolog miatt. Érdekes..Harry nem ment. :
-Most mit csináljunk ? - kérdeztem 
-Lenne pár ötletem - húzogatta szemöldökét és közben olyan 'Harrysen nézett'.  Erre én csak elnevettem magamat, majd odasétáltam mellé. 
-Ezt ne csináld. -szólt rám 
-De hát csak melléd jöttem - néztem rá értetlenül 
-Kapcsold le a villanyt- mondta, majd úgy is tettem. Nagyon szép látvány volt. A póker asztalon volt hangulat világítás és a plafonon is piros neon csövek. Leültem Harry mellé :
-Mikor jönnek már a többiek ? -kérdeztem 
-Mondom, hogy ne csináld !- szólt rám ismét , vagyis inkább figyelmeztetett .
-De hát mit ? - erre már nem válaszolt. Hanem fölállt lehúzta pólóját és megindult felém. Ahogy ideér már tudtam mit akar és nem is ellenkeztem. Felkapott és arrébb vitt egy kis helységbe. Gondolom egy szoba volt, nem láttam semmit a sötéttől. Annyit éreztem, hogy valami puhán ülök, vagy fekszem. Szerintem ágy volt az, még most sem tudom, nem mondhattam semmit, máris csókolgatni kezdett. Nyakamtól egészen az ajkaimig. Én is visszacsókoltam  Körülbelül 5 perce csinálhattuk már, de a többiek még mindig sehol. Ezek kitervelték ezt előre ? Nagyon úgy látszik... ár próbált megszabadulni nadrágjától, meg is tette, mikor megállítottam. 
-Most komolyan egy játékteremben akarod ? - kuncogtam fel
 -Akár..- jött a válasz, majd megszabadítottuk egymást a további felesleges ruhadaraboktól és ugyanott folytattuk, ahol a múltkor elkezdtük. Közben folyamatos csók háborúk törtek ki, melynek nem vethetett volna véget semmi és senki. Azt hiszem mindketten elmondhatjuk , hogy az éjszakánk gyönyörű és érzelmes volt. 


Másnap reggel ugyanott ébredtem, ahol a tegnap esti Dolgok történtek. Harry ott szuszogott mellettem, a Nap pedig..nos, a Nap pedig ragyogóan süt ! Ez kivételes alkalom, ugyanis Londonban nem sokszor van ilyen jó idő. Harry a hátán feküdt én pedig pontosan mellette, így végig simítottam kezemmel a mellkasán. Erre lassan fölnyitotta szemeit.:
-Jóreggelt - monda, majd magához ölelt. 
-Neked is - mosolyogtam rá, majd egy puszit adtam szájára.
-Na - mondta nyűgösen . Nem értettem mire gondol, ezért inkább mellkasát otthagyva heverésztem tovább, immár az ágyon. Ekkor már rájöttem, mit akart, hiszen visszahúzotté s egy hosszú csókot kaptam . Legszívesebben az egész napomat itt töltöttem volna Vele, de megkell még írnunk egy...
-Úristen Harry...- riadtam fel - a dal ! 
-Paul meg fog ölni. -válaszolta nyugodtságot színlelve. 
-Akkor én készülődök is.. . Majd fölálltam és beosontam halkan a földszinti fürdőszobába. Szerencsére volt nálam egy ruha, amit fölvehettem . Az is szerencse, hogy jó idő van, ugyanis egy hosszú kék ruha volt betéve.
Hozzá a tegnapi fekete sarumat vettem föl és mire kiértem meglepettem néztem, hogy már mindenki ott áll készen az ajtóban. 
-Hát ti ? - kérdeztem - Azt hittem még alszotok...
-A mi drága Harrynk költött fel minket -vetett szúrós pillantást Lou . Valahogyan az órára tévedt a tekintetem és pontosan 12 órát mutatott. A többiek is látva, mennyire figyelem az időt, odanéztek :
-Úr-isten -mondta Niall, majd homlokon ütötte magát. Ebben a pillanatban csöngettek.

3 megjegyzés:

  1. Szia:) Nos most volt időm végig olvasni a fejezeteket. Tetszett. Úgyhogy várom a folytatását :) xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ennek nagyon örülök, hiszen már annyira el voltál maradva, de mostmár képben vagy!:)

      Törlés