2012. július 18., szerda

Stole My Heart

Sziasztok ! :)
Nos, az előző részhez nem érkezett 5 komment, de nem gond.Majd legközelebb ;) De itt egy újabb rész, amiben sok izgalom van, és rengeteg érzelem. :) Szerintem elnyeri a tetszéseteket ez a rész.. Szeretném ha továbbra is szavaznátok alul, és kommentelnétek. Nem is húzom tovább, Jó olvasást! xxo 



Cher Brooks
-Cher... én - de mielőtt folytathatta volna, megcsörrent a telefonom. Harry volt az. Ekkor ránéztem Zaynre aki csak ennyit mondott:
-Kérlek..- nem tudtam mire vélni , értetlenül néztem rá majd gyorsan fölvettem a telefont.
-Szia szerelmem ! Otthon vagy ? 
- Szi...Szia Harry ! Nem, de mindjárt indulok haza ! - válaszoltam, de tudtam ,hogy érzi valami nem oké.
-Jól vagy ? Hallom, hogy valami nincs rendben..- kérdezte aggódóan.
-Persze, minden oké !- majd láttam, hogy Zayn indulni készül. - Harry! Most indulok haza! Visszahívlak ! 
-Hé! Szeretlek! - mondta nyugodtan, majd letettük . Gyorsan odaszaladtam Zaynhez aki már épp a bejáratnál tartott. Megfogtam karját, majd visszahúztam az épületbe. Érdekes látvány lehetett, ahogy mi ott szerencsétlenkedünk, meg persze.. nem mindenki mondhatja el azt, hogy Zayn Malik-ot "ráncigálja" egy Starbucks-ban. 
-Most meg mi a bajod ? -kérdeztem tőle, miközben csokoládé barna szemeibe néztem és elkapott megint az az érzés, amiről még mindig nem tudom mi az, ha hozzáérek, vagy ránézek. 
-Szereted Harryt ? - kérdezte , majd mikor szólásra nyitottam  a számat, becsuktam a szememet egy pillanatra és mély levegőt vettem. 
- Hogy kérdezhetsz ilyet? - vontam kérdőre - Persze, hogy szeretem. Ő jelent számomra mindent ! - mondtam neki, mire ő nem válaszolt semmit, csak végigsimított kezével arcomon, majd mélyen a szemembe nézett. 

Kilépve Zayn , fekete Audijából meg egyszer visszanéztem rá, majd elhajtott. Gyorsan bementem a házba, és mikor nyitottam volna az ajtót, meglepődésemre nem volt otthon senki. Gondolom dolgoznak, vagy valami. ahogy megígértem neki, vissza is hívtam Harryt. Megbeszéltük ,hogy átjön estére. _Ami azt illeti , a beszélgetésünk után egy fél órával már meg is érkezett. Épp nyitottam volna az ajtót, mikor fölbuktam az egyik vezetékbe, ami sikeresen fölborított egy 'kissebb' pálmát. 
-Remek!- gondolkodtam hangosan, majd futottam kinyitni az ajtót. Ot állt nekitámaszkodva az ajtófélfának. Egyből karjaiba omlottam, majd egy érzelmes csókot kaptam köszönés képpen. 
-Hát itt mi történt ? - nevette el magát, az előző kis akcióm láttán-  Fölmentünk a szobámba, majd elmondtam neki , hogy mi történ a kávézóban.
-tudod, Zayn mostanában eléggé kivan- kezdet bele-Nem is tudom mi ütött belé. De, hogy még nálad is bepróbálkozik...- Erre az utolsó mondatára kimeresztettem a szemem. -
- Hogy mi? - kérdeztem- Áááh, arra nem lenne képes..szerintem- jobb is, hogy hozzátettem ezt a szót. Nem is tudtam mire vélni, de hirtelen bulizáshoz támadt kedvem. -
-Bulizzunk. - mondtam mire ő elővillantotta azt a roszfiús Harry Styles mosolyt, majd telefonálni kezdett.-
-Elintéztem, hogy bulizzunk. - mondta mire én izgatottan fölugrottam-
-Hová megyünk? - kérdeztem mosolyogva-
-Hozzánk. És megismerheted Eleanort és Danielle-t is. - Ennek a hírnek hallatán még boldogabb lettem, majd megcsókoltam kedvesemet. Ezt ő  csak viszonozta amiből egy szenvedélyes csók csata sült ki. Körülbelül fél óráig kényeztethettük egymást, aminek én vetettem véget. 

 -Nyugalom Styles ! - próbáltam komolynak tűnni - lesz még idő romantikázásra ! - de nem sikerült, mert elnevettem magam , majd valahonnan megszólalt Pitbull- Back in time
zenéje irdatlan hangosan, majd Harry kihasználva az alkalmat visszarántott az ágyra és egy újabb 'harc' kezdődött el. Néha belenevettem szájába ,majd mikor végre vége lett a zenének fölálltunk mind a ketten , vagyis igazából csak én , mert Ő visszaborult az ágyra. 
- Én inkább csak nézném, ahogy öltözöl. - mondta, egy rosszfiús mosolyt eleresztve- 
-Figyellek Styles ! - majd kutakodni kezdtem  a szekrényemben. Végül, egy barackvirág színű , Kissé testhez simuló ,comb középig érő ruhát választottam.
-Ez jó lesz ?- kérdeztem kedvesemtől, aki csak annyit 'felelt', hogy a hüvelyk ujját fölfelé fordította. Éppen kezdtem el vetkőzni mikor észrevettem, hogy Harry már nincs az ágyon. Hirtelen megfogta derekamat és maga felé fordított.
-Harold Edward Styles ! Most azonnal engedj el! - szóltam rá játékosan, amit ő megse hallott volna folytatta tovább a csókolgatást. 
-Nem tehetek róla na! -majd mikor már nagy nehezen fölvettem a ruhát végre elindultunk. 
*****
A ház elé érve, már dübörgött a zene. olyan hangos volt, hogy csodálkoztam ha nem hívják ki a rendőrséget csönd háborításért. Be érve még hangosabb lett a zene, és ahogy közeledtünk a hang forrásához hirtelen minden elcsöndesült. Zayn, Niall és Liam már ott volt a nappaliban, amit így még nem is láttam. A kanapé és a fotelok el voltak húzva . A nagy üveg asztalon pedig mindenféle ital és tömérdek pohár. Csak néhányat sorolok az italokból : Jim Beam, Vodka, Brandy, Viski. Persze voltak normálisak is: Cola, Fanta, Sprite. 
- Sziasztok srácok !-köszöntem neki, majd mindenkit gy-egy öleléssel ajándékoztam.-Úgy látom ütős bulinak nézünk elébe !- mondtam mire Harry csak ennyit felelt : -Ilyen egy buli One Direction módra! Jut eszembe ! Hol van Lou ? - kérdezte , mikor az illető épp akkor rontott be egy szépséggel az oldalán. Gondom ő Eleanor. 
-Lassabban haver! - szólt neki Zayn- Még az ajtó is kiszakadt a belépődtől. - Igen, még az ajtó is kiesett a helyéről Louisék jötére. Míg a többi srác az ajtóval babrált, odajöttek hozzám Louisék .
-Szia, Eleanor vagyok ! Sokat hallottam már rólad.! - üdvözölt, majd megölelt. Nagyon szép fehér ruhája volt és  fekete platformos cipője.
-Szia! Én Cher vagyok, és boldog szülinapot! (Mert július.16-a volt.) 
-Épp ezért is vagyunk itt, hogy megünnepeljük ! -szólt közbe Lou . Közben megérkezett Danielle is, vele is megismerkedtem. 


A lányokkal tök jól elbeszélgettem az este folyamán, még számot is cseréltünk.  Ahog telt az idő, mindenki egyre több alkoholt ivott. Mikor a dolgok kezdtek kicsit elfajulni. Fura volt , hogy egy 1D buliban 1D szám is hallatszódni fog, de épp jött a Stle My heart, mikor épp Zaynnel táncoltam.  Ő is bűzlött már az alkoholtól, és egyre közelebb került testük és arcunk is egymáshoz. Ajkai már majdnem súrolták az enyémet, mikor Harry ezt meglátta.....

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó lett *--*

    VálaszTörlés
  2. az utolso resz nnagyon megtettszett nagyon kivancsi vagyok hogy mi fog tortenni!:D

    VálaszTörlés