2012. július 16., hétfő

Isn't She Lovely...

Próba (2.Day)
Sziasztook! :)
Nagyon boldog vagyok. Elsősorban azért, mert 23 rendszeres olvasóm van, másrészt pedig, hogy több, mint 3000 látogatóm van. Ki tettem egy szavazást is, aminek határ ideje 5 nap. Köszönöm akik eddig szavaztak. Továbbá a jobb hasábban találhattok videókat is az 1D-ről amit az oldal elhagyása nélkül is megnézhettek. :) Ebben a részben írok Zayn gondolatairól és a Cher-el való találkozásról. Kérek mindenkit, hogy továbbra is szavazzatok lent, és kommenteljetek. Jó olvasást! xx :)



Cher Brooks
Érdekelt, mi ez az egész, ezért kinéztem az ablakon és meglátta, hogy vagy 50 lány álldogál a hűvösben táblákkal és plakátokkal. Na jó... Mit csinálnak itt ? Még csak nincsenek is itt a srácok. Nem foglalkoztam tovább velük, megpróbáltam visszaaludni hiszen holnap vagyis ma reggel kezdődik a próba. Az alvással való próbálkozásom sikertelen volt, hiszen már vagy fél órája hallgattam a : Zayn Malik ! Zayn Malik! Zayn Malik! -ot, és mindezt egyre hangosabban.. ezért gyorsan felkaptam magamra egy pulcsit és dühöngve rohantam ki a szomszéd áz elé ahol megdöbbenve láttam, hogy...
Futva siettem vissza a házba, persze közben jól el is estem az egyik fű csomóban. Csak én lehetek ilyen szerencsétlen... Mikor beértem, a "pillanatnyi" sokk után mély álomba merültem...

Reggel nem csörgött az órám, ezért 9-kor keltem föl. Szerencsére nem késtem el, hiszen 10-re kellett odaérni a stúdióba.Gyorsan elkészültem, megreggeliztem és indulásom előtt még föl néztem Twitterre. Persze, itt is szembesültem azzal a látvánnyal ami tegnap ,vagyis Ma 2-kor fogadott... Zayn Malikról szólt minden bejegyzés.. Ez azért kicsit túlzás, ezért elhatároztam, hogy megkérdezem Zayn-et, hogy mi történt. El időztem a bejegyzésekkel, amik szinte mind ugyan azt a szöveget illesztették a képhez , illetve magához a cikkhez. Mikor ránéztem az órára, futó lépésben indultam, l a stúdió felé. Útközben jól elkapott az eső . Mikor beértem a fiúk már ott voltak , üdvözöltük egymást, majd Harryvel egy-egy csókkal illettük egymást. Eközben Lou és Zayn elkezdték énekelni az Isnt' she lovely-t : 
-Isn't she lovely....Isn't she wonderfull....Isn't she precious...- közben persze bele-bele röhögtek, majd mikor a végére értek én is elkezdtem velük együtt röhögni ,de  Harry újra elkezdte énekelni..
-Jól van Harry drágám- kezdett bele Lou - elég lesz, inkább kezdjük egy a próbát! 
-Most mi az ? - nézet értetlenül Harry,majd elindultunk a táncterem felé. De közben kerestem tekintetemmel Zaynt , mikor megtaláltam gyorsan oda álltam mellé :
- Nehogy azt hidd, hogy ennyivel rendben vagyunk ! -kacsintottam-
- Akkor próba után elmegyünk meginni valamit és mindent megbeszélünk.- bólogattam, majd beérve a terembe egy hangos csapódásra lettünk figyelmesek. 
- Au- Lou volt az, majd halk nevetésben törtem ki, mikor megláttam, hogy ráesett valamire, és elég hülyén fetrengett a földön. 

Mikor végre elkezdődött a próba, a fiúk elkezdtek hülyéskedni, hogy oldják a hangulato, ami sikerrel járt hiszen Jess és Emily is igen jól szórakoztak rajtuk. Egész jól haladtunk. 
- Mára végeztünk ! Jó voltál Cher! - dicsért Jess. - Holnap ugyanitt, ugyanekkor! - A csajok elmentek én pedig még ott maradtam a fiúkkal kicsit. Lou-nak és Liam-nek is volt valami dolga, mert sietősen elmentek. Niall elment velük, de őt kitették a Nando's -nál , Közben Harry is elment mondván, hogy este fölhív és átjön. Kettesben maradhattunk Zayn-el. 
-Akkor indulhatunk ? -kérdezte érdeklődve-
-Persze! Akár mehetnénk is egy Starbucks-ba , az úgy is itt van 2 utcányira. - mondtam ,miközben fölálltam
-Oké, az túl messze van szóval menjünk kocsival- majd rám mosolygott. Nagyon aranyos volt ezzel a mosolyával, és én csak 10 centire voltam tőle, elkapott megint az a fura érzés, ami kényszerítette, hogy induljak  el. 

Már vagy fél órája ültünk a kávézóban, és szerencsére egy rajongó sem vett eddig észre minket. Mikor már letisztáztuk az Ann-es ügyet, hirtelen áttértem egy másik témára. 
- Oké, rendben. Meg bocsájtva minden. De egy dolgot még szeretnék tudni. - kezdtem bele, és láttam, hogy sejti mit fogok mondani- Mégis mi a fenét műveltél tegnap ? 
-Figyelj, nem fogok magyarázkodni, de értsd meg a helyzetet. Összevesztem Perrie -vel pár napja, és úgy tűnik elég komoly. Még az is lehet, hogy szakítunk.  - Megértően bólogattam , majd próbáltam valami értelmeset mondani- 
- De ezért miért kellett 50 lánynak kiabálni az éjszaka közepén a nevedet ? 
-Azt nem tudom. Én erről nem is tudtam . Lehet, hogy tüntettek. - majd mindketten elnevettük magunkat.  
- Akkor szerintem mehetünk is. - ajánlottam fel-
-Cher, én tökre megkedveltelek téged...- na, erre a mondatára aztán nem is számítottam volna- 
- Ömm, énis..2 és fél hónap alatt alig beszéltünk, de szerintem ez most kellett. 
- Megismételhetnénk...- itt valami szomorúságot láttam a szemében és tekintete is a földet kezdte el pásztázni. -
- Valamit el kell mondanom. - Motyogta Zayn, mire én egyből fölfigyeltem és vártam , vajon mit fog mondani...

3 megjegyzés: