2012. július 28., szombat

Zayn Szemszöge

Sziasztok újra ! 
Itt is a már annyira várt Zaynes rész :) Ennek a résznek a végén is kérem a véleményeket szavazás és komment formájában ! Jó olvasást, xoxo 
 Mikor a kávézóban ültünk egyre türelmetlenebb lettem. Már nagyon el akartam mondani neki. Pont mikor kimondtam volna, megcsörrent a telefonja..Harry hívta. Nyílván való..Mennyire szeretnék egyszer Én ott lenni a kijelzőn. Nem akartam hallgatni beszélgetésüket, mert akkor talán összetörnék, ezért elindultam kifelé az épületből. Gondolom végzett Harryvel, mert utánam jött és karomnál fogva visszahúzott és kérdezte, hogy mi a bajom. Nem akartam neki elmondani, mert féltem..féltem, talán akkor, ott elveszítem örökre a barátságát. De én hülye, nem bírtam parancsolni érzéseimnek és kicsúszott. :
-Szereted Harryt ? - Már hogyne szeretné..ilyet is csak én tudok kérdezni..
-Hogy kérdezhetsz ilyet? - vont kérdőre - Persze, hogy szeretem. Ő jelent számomra mindent ! - mondta, mire én akaratlanul is végig simítottam kezemmel puha arcán és mélyen a szemébe néztem. Abban a pillanatban egy különös érzés fogott el. Nagyon megakartam csókolni, de nem tehettem.Nem tudom mi fogott meg ebben a lányban ennyire, de azt tudom, hogy el kell felejtenem még mielőtt hatalmas hülyeséget csinálnék. De ez persze nem sikerült, hiszen este rendeztünk még egy nagy bulit. Na itt már tényleg nem bírtam neki ellenállni. Épp velem táncolt és már majdnem megcsókoltam, mikor Harry választott szét minket. Az elkövetkezendő héten alig beszéltünk.Nem tudtam ezt mire vélni, de én nem akartam vagyis nem mertem elhívni. Jaj..ne már.. ez nem az a Zayn aki régen voltam..Végre eljött a vasárnap is..itt bemutatta a táncot nekünk, ami nekem nagyon tetszett. Gyönyörű teste van. Nem is értem miért nem enyém ez a lány.. Beleőrülök minden egyes pillanatba amikor Harryvel van és őt csókolja. Beleőrölök, hogy ez a csodálatos lány Harryt öleli és nem engem. Nem az én karjaimban alszik el esténként.. Nem velem ébred föl..A tánc és ének bemutatója végén, mindannyian hazamentünk..Pontosabban Harry vele maradt. Bele sem merek gondolni mit csinálhattak. De ami ez után következett attól szinte sokkot kaptam, bár próbáltam mulatságossá varázsolni magamat. Ugyanis másnap reggel benyitottunk hozzájuk amikor épp ARRA készültek volna. Én csak egy poénos kérdést tettem föl Lounak. :
  -Mi az Louis?Szerinted nem szokták csinálni?. A délutánt hármasban töltöttük. Rendeltünk kaját, közben pedig végig Cherre gondoltam. Egész nap ő járt a fejemben. Egy-egy pillanatban amikor Harry csókolgatni kezdte,elkapott a már jól ismert féltékenységi vágy. Harry elment a kajáért. Gondoltam, miért is ne ? És elmondtam Chernek, hogy szeretem. Persze, pont ekkor jött haza Harry. De ahogy bejött, azzal a lendülettel ki is viharzott és becsapta maga után az ajtót. Cher egyből utána akart menni, de én visszahúztam egészen közel magamhoz. És vége. itt már nem tudtam megálljt parancsolni vágyaimnak. Megcsókoltam. Bár nem csókolt vissza, nem viszonozta, nekem akkor is jól esett. olyan érzéssel töltött el, hogy ilyet még sosem éreztem . Most épp Lou és Liam nyitott be. 
-Ti meg mi a fenét csináltok ?-jött a kérdés Loutól, de nem válaszoltam,ahogy Cher sem. Ő csak sírva elrohant a helyszínről....

1 megjegyzés: