2012. július 1., vasárnap

Water battle

Elsősorban köszönöm a 18 r.olvasómat, és az összes kommentet. Nagyon jól esik ,hogy tetszik nektek ez a történet. Van egy új dolog is a blogon. A történetek alatt megfigyelhetitek , azt a gombot hogy  "Elolvastam Tetszett :)" . Kérlek titeket, ha elolvastátok a történetet,akkor arra is kattintsatok. Ebben a részben folytatom a storyt és izgalmakat is próbáltam beleírni. A következő részt 2 nap múlva hozom,addig is kommenteljetek. 
Puszi :))


  Cher Brooks
  Zayn volt az. Majd, ahogy belépett és meg látott minket ezt mondta : 
-uhh, bocs srácok. - Harry, vagy én mielőtt bármit is mondhattunk volna, Zayn azzal a mozdulattal, ahogy be jött azzal ki is ment, és be csapta maga mögött az ajtót. Harryn látszott, hogy ideges. 
- A faszomat ! nem lehetett volna kopogni,vagy valami? legközelebb, esküszöm kulcsra zárom az ajtóm ! 
-Jól van Harry, de szerintem én most megyek. -azzal leszálltam róla, és megigazítottam a ruhámat. Ahogy felálltam az ágyról ,egy gyenge mozdulattal megfogta a karom és visszarántott az ölébe, és a fülembe súgta :
-kérlek, ne menj el ! 
-Harry, nem akarom ,hogy azt gondold, hogy nyomulni akarok vagy valami,de már másodjára akarod, hogy... hidd el én is szeretlek, de nem kellene el sietnünk semmit. 
-hogyha ezt akarod.... -majd fel álltam az öléből ,és megfogta a kezemet és lekísért a be járati ajtóig. Miközben jöttünk lefelé , éreztem, ahogyan figyel valaki. Akaratlanul is jobbra néztem, és összetalálkozott a tekintetem Zaynéval. Nem foglalkoztam vele, és mikor leértünk még megcsókoltam Harry-t, és azt mondta alig hallhatóan, hogy : -holnap találkozunk. -majd meg ölelt és ki jöttem a házból, és haza sétáltam . Jól esett ez a kis séta, de nagyon rövid volt, hiszen negyed óra alatt haza értem. Másnap reggel arra ébredtem, hogy Ann és Lily Twittereznek. 
-fel ébredt ! - súgta valamelyikőjük. -majd 3-ig számoltak és bomba szerűen ugrottak az ágyamba. 
-Jó reggelt, csipkerózsikaaa! - köszöntött Ann. 
- de régen beszéltünk! -majd megöleltem . 
-most pedig szépen mesélj el mindent, a koncerttől a tegnap estéig. ( Ann-ről még nagyon keveset tudtok ezért: hosszú szőke haja van, barna szemű. Táncos, és az egyik legjobb barátnőm. Ő is szereti a One Directiont, és a legjobban Zayn tetszik neki. ) 
-hát jó...szóval úgy kezdődött, hogy....- tátott szájjal hallgatta a históriámat, és mikor a tegnap estéhez értem Lily is nagyra nyílt szemekkel figyelt. 
-Cher, ugye tudod, hogy mekkora szerencséd van ? 
-nagyon hülye voltál ,hogy ott hagytad Harryt. 
-de lányok , nem akarok semmit el siettetni. Meg..még csak egy pár napja vagyunk úgy együtt. -többet nem beszéltünk a Harrys ügyről. Kitalálták a lányok, hogy menjünk le a medencébe, és tartsunk egy csajos napot. Míg én át öltöztem, a lányok le mentek, és vitték a telefonomat is. Nem értettem, miért ,de hát addig legalább elkészülök. 5 perc múlva én is le mentem, és  mikor megláttak engem el kezdtem röhögni.  

Ann és Lily szemszöge:

Mikor fel ébredt, mi már régen tudtuk, hogy ma egy kis medencés csajos napot akarunk tartani. De persze a megfelelő ébresztő sem maradt el. El mesélt mindent a tegnapról is, aztán kitaláltuk, hogy amíg öltözik, mi levisszük a telefonját, és kikeressük belőle Harry telefonszámát. Mikor leért, mi elkezdtünk röhögni, hiszen a tervünk majdnem kitudódott előtte, mert pont akkor fejeztük be a beszélgetést Harryvel .--
Min nevettek csajok ?- kérdeztem .
-áá semmin semmin majd meglátod. - Azzal beugrottunk a vízbe. Fel fújtuk az úszógumikat és abba beleülve hülyültünk, hogy ki löki fel a másikat hamarabb.. Persze én mindig a medence alján kötöttem ki, így jót nevettünk, hogy a hajam, akár egy víziszörnyé..De ekkor csengettek, -vajon ki zavarhatna minket vasárnap? - gondoltam, majd kezdtem kiszállni a medencéből de Ann utánam jött és vissza lökött a medencébe. 
-Te csak maradj itt! oké? majd mi ki nyitjuk.!  
Nagy hangzavarra lettem figyelmes, ezért hátra néztem, és megláttam, hogy Liam, Zayn, Niall, és Lou a medence felé tart és -vízibomba-t kiáltva ugrottak be hozzám. 
-Szia Cher,  - köszönt  Lou egy hülye hangon röhögve. 
-Sziasztok. - majd Liam és Lou megfogták a kezem és a lábam és fölemeltek aztán bedobtak a víz alá. Mikor fel jöttem észrevettem, hogy Harry nincs velük, ezért megkérdeztem, hogy hol van, mire csak azt mondták, hogy nem tudják . Majd egy kéz hátulról megfogott és le húzott a víz alá , szembe fordított magával és megcsókolt. 



Nem tudtam ,hogy ki az, de reménykedtem benne, hogy Ő. majd próbáltam kinyitni a szemem, és tényleg Harry volt. Fel jöttünk a víz tetejére :
-Harry, bocsánatot kell kérnem , hogy tegnap csak úgy el mentem. 
-Nem haragudtam egy percig sem. - mosolygott és mint mindig, megint elmerültem abban a zöld szemekben. Már csak 5 centi volt köztünk, mikor Louis elő állt egy ötlettel : 
-Víízicsataaaaa!!- ordította, majd mindneki elkezdett mindenkit lökdösni  a vízben és fröcskölni. Harry felkapott az ölébe, és eldobott. 
-oké. Harold , Louis. ezt még megbánjátok, majd elindultam feléjük röhögve, és Lily felmászott Zayn nyakába, Ann meg Nialléba és mindannyian elindultak felém. Liam hozott egy nagy vödrött és az egészet a fejemre öntötte. a többie pedig elkezdtek csikizni, meg a vízbe dobni . Mikor mindenki elfáradt, kikászálódtunk a medencéből és Ann, hozott egy nagy doboz fagyit, meg 8 kanalat és hihetetlenül gyorsan elpusztítottuk a fagyit. A nap folyamán rengeteget röhögtünk még, meg beszélgettünk. A srácok este 9-ig maradtak, mert 10-re kell menniük valami megbeszélésre. Érdekes ,hogy ilyen későn, de hát az élet nem áll meg.  Mikor mindenki kiment, Harry még bennt maradt, és váltottunk pár szót : 
-Cher, mondanom kell valamit. A menedzserünk táncosokat keres...és  hát...három lányra lenne szüksége..és ha jól tudom te a x-factorban is táncoltál
-te jó isten! az x-factor..fel kell őket hívnom .! na de nekem mi közöm van a táncosokhoz? 
-Ha esetleg el vállalnád az egyik szerepet...
- És azt honnan tudjátok, hogy egyáltalán jól tánclok? még csak vissza sem hívtak az x ből sem.
-Harry gyere máár! - szólt Zayn, vagyis kiabált . 
-Ezt majd megbeszéljük. - Majd egy lágy csókot nyomott ajkaimra ,és közben keze a derekamat fogta, én pedig kezemmel a fejét fogtam . 
-akkor szia! 
-Szeretlek Harry.! -Visszanézett, és elmosolyodott. Majd Lily és Ann is hazament.

1 megjegyzés: