2012. július 12., csütörtök

No more secrets! or does it?

Sziasztok! (Bocsánat, hogy késtem vele !:) )
Először is szeretném megköszönni a 22 rendszeres olvasómat, és bejelenthetem, hogy elértük a 3000 látogatót. Ennek nagyon örülök, ezért kicsit próbáltam ezt a részt is hosszabbra írni. Köszönöm a szavazásokat is. Ebben a részben kiderül, mi volt abban a bizonyos levélben és, hogy ez kihat-e Cher és Harry életére. Továbbá kérlek titeket, hogy kommenteljetek és szavazzatok ! Köszönöm! Jó olvasást! :) xxx
          
Harry Styles
Úgy gondoltam, hogy meglepem valamivel, ezért el vittem a kedvenc éttermembe, ami a Temze partján van és volt nekünk külön egy rész lefoglalva. Mikor végeztünk, volt számára még egy meglepetésem. Tűzijáték ami annyit tesz : Szeretlek Cher! Mikor vége let, meg akartam csókolni de épp berontott hozzánk egy csaj..róla később beszélek. Szerelmemet ellökte tőlem, engem pedig vadul megcsókolt. Nem értettem a helyzetet, de mikor ráeszméltem, hogy mit teszek, vagyis tesznek velem ,gyorsan ellöktem magamtól és ő kiviharzott. kedvesemet fölsegítettem a földről aki majdnem bele esett a Temzébe. Csak sírt és hüppögött, én pedig nyugtatni próbáltam. Nagyon dühös lehetett ,de én még midig nem fogtam fel mi is történt 2 perccel ezelőtt. Felajánlottam, hogy hazamegyünk. Nagy nehezen, de rávettem. Út közben nem szóltam hozzá mert úgy láttam, az a legjobb ha nem is mondok semmit. Sajnáltam, hiszen végig próbált velem kommunikálni,de nem szóltam. Nagyon mérges voltam erre a lányra, ráadásul még Cher-t is megbántota! Mikor már ő is lenyugodott, jónak láttam, ha megkérdezem tőle, hogy haragszik-e rám? Pár szó váltása után, végre megérkeztünk hozzám, és mikor kiszálltunk ő nm jött be velem. Ő csak szólongatott, hogy mondjak már valamit , de én jobbnak láttam, hogy csak akkor mondom el  ha fölértünk a szobámba. Éreztem ,hogy a srácok figyelnek bentről ,ezért gyorsan kiszaladtam kedvesemhez és egy csókot leheltem ajkaira. Gyorsan bevezettem a házba, ahol csak Niall és Zayn volt otthon. Fölmentünk a szobámba és mindent elmeséltem neki..Emmáról és, hogy mire képes ez a lány. Aztán..egyikünk sem tudod vágyainak ellenálni ezért egy 'kisebb' csók csatába kezdtünk, majd előált egy kérdéssel. Amit nem igazán akartam megválaszolni, ezért gyorsan leszálltam róla, majd fölültem az ágyban.*



 Cher Brooks
-Figyelj Cher..- kezdett bele Harry- Én sem tudok olyan sokat az ügyről, éppen csak annyit amennyit te.Egy rádiós előadásunk után mondta el nekem is.- mondta, miközben szeme köztem és az ajtó között pásztázott.
-Harry! kérlek... most beszéltük meg, hogy nincs több titok! Erre itt van még egy.. meg még egy..- mondtam ismét felháborodottan.-
-Most meg mi van ? Csak éppen a legjobb haverom megkért, hogy ne mondjam meg neked, mert csak kiborultál volna.Látod? még itt is csak védni próbáltalak. -borult ki kedvesem, s mikor meghallottam Zayn nevét, valahogy kirázott a hideg.-
-Most meg miért kiabálsz Harry ? Én csak annyit kértem, hogy ne legyen több titkolni valónk egymás előtt. 
-Abba mi olyan nagy dolog, hogy Zayn lefeküdt Ann-el? - mikor kimondta, föl kellett állnom, mert úgy éreztem, hogy nem bírom tovább, ezért kirohantam harry szobájából le a nappaliba.  Harry még utánam jött és megfogta karomat. -Kérlek, engedj el! Most ...engedj el! Hol van Zayn ? -kérdeztem tőle, s már a Zayn név hallatán ismét elfogott valami furcsa érzs...nem tudom mi vlt az, de nem valami jó dolog, az biztos. Mikor elengedte karomat , hirtelen megláttam Zayn-et az egyik fotelben, épp kávét iszogatott. és oda mentem hozzá. :
-kösz, hogy elüldöztet a barátnőmet! Azt pedig még jobban, hogy otthagytad, mikor szüksége lett volna rád! -majd adtam neki egy pofont, és meg sem várva reakcióját megfordultam és az ajtó felé vettem az irányt. 
-Várj! - kiabált utánam Harry- várj, ne menj el kérlek! 
-Harry, most már amúgy is mennem kell.. majd holnap a próbán találkozunk!- mondtam neki, mire egyre közeledett felém, és a fülembe súgta:
-Azért remélem nem haragszol- majd mikor megakart csókolni valami érzés miatt elfordítottam a fejem és csak egy puszit adtam a szájára. Aminek látszólag nem örült. Mikor kiléptem az ajtón még visszaszólt :
-Hé! Cher!...Szeretlek! - majd visszafordultam és visszakiabáltam én is, ezzel az egész utcát fölverve :
-Én is! 

Viszonylag gyorsan hazaértem, mint mindig. A szokásos napló írás után, letusoltam, átöltöztem majd újra elővettem a levelet, és elolvastam :

*Drága Cher!
Mikor ezt olvasod, én már Los Angelesben leszek. Az egyik oka az, amit nem mertem elmondani , s még most is félek, hogy mi lesz a következménye, de kérlek ne csinálj miatta semmi butaságot! Vagyis...inkább nem is szaporítom a szót, inkább a lényegre térek. Amikor elmentél a stúdióba, hogy megkapd a munkát akkor azon a napon, vagyis.. azon az éjszakán történt velem valami. Aminek nem kellett volna megtörténnie, de egy percét sem bánom így utólag! Lefeküdtem Zaynnel. És hát...nem is részletezem, hogy mi történt úgy is tudod..legalábbis gondolod. De a baj az, hogy reggelre már nem volt ott. Szóval csak egy 'egyéjszakás' kaland voltam neki. Ez a dolog nagyon fölkavart lelkileg, ezért elmondtam anyunak , majd kiderült, hogy amúgy is elmentünk volna, mert apu állást kapott ott. Na mindegy. Azért írom ezt neked, hogy vigyázz Harryvel, ne add olyan könnyen magad. Lilynek is megírtam ezt, és még annyit a végére, hogy nagyon szeretlek  titeket ! xxxx 
                                                                                         Legjobb barátnőd: Ann 

 Még mindig sokkolt a levél, és hirtelen , egy pillanatra átröppent az agyamon a gondolat, hogy Mi van ha..?- Jajj, Cher!  ne gondolj már ilyenekre! - majd ha még ez nem lenne elég , kaptam egy SMS-t. Zayn volt az. Az üzenetben az állt, hogy 'beszélnünk kell ! x '  - Nem nagyon akartam visszaírni neki ,de muszáj volt. Meg kell tennem Ann-ért, És azért, hogy újra rendes kapcsolat legyen köztem és Zayn között.  Így hát csak egy 'Ok.'-ot írtam vissza. A mai események nagyon felkavartak , ezért gyorsan mély álomba merültem. De nem alhattam, sokáig, hiszen éjjel 2-kor!! Tömeges lány sereg ordibálta Zayn nevét a szomszéd ház előtt...

4 megjegyzés:

  1. mikor jön a következő?? :DDD

    VálaszTörlés
  2. nagyon jo volt ez a resz is:) csak igy tovabb varom mar nagyona kovetkezo reszt!:):D

    VálaszTörlés
  3. Most kezdtem ell olvasni és eddig nagyon jó :D

    VálaszTörlés